Sunday 22 September 2013

VIDEO: BILA PENGADIL MENG"TAEKWANDO"KAN PERSERTA!

-ADER KER SPARRING MACAM TU? .. KORANG TAK NAK DENGAR ARAHAN AKU? NAH, AMBIK KOW! DAN ENGKAU! SIAPA LAGI NAK? KEKEKE!!!-


Biasanya kita melihat pengadil sesuatu pertandingan seni mempertahankan diri tidak mengganggu sebarang insiden dalam pertandingan sebaliknya dilihat seperti sentiasa berjaya menahan sabar.

Dalam video yang tersebar di laman sosial Facebook ini lain pula ceritanya apabila pengadil pertandingan Taekwondo di Russia yang hilang sabar kemudian bertindak membelasah kedua-dua peserta yang sedang beraksi.

Perbuatan pengadil berkenaan cuba ditenangkan oleh para petugas tetapi ekoran badannya yang tegap dan sasa, para petugas lain gagal menghalangnya dari terus memukul peserta.

Selepas diperiksa lebih lanjut, sebenarnya aksi berkenaan adalah rakaman atau lakonan untuk satu program televisyen.

Jika pada pertandingan sebenar, tidak ada seorang pun jurugambar dibenarkan berada begitu hampir dengan gelanggang pertandingan atas dasar keselamatan.


Ini siap dengan mikrofon boom lagi untuk merakam setiap aksi kedua-dua pelakon yang konon-kononnya menjadi peserta sebuah pertandingan taekwondo. 

(sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List