Saturday 6 July 2013

HACKER MALAYSIA BALAS DENDAM MENGODAM LAMAN WEB BANGLADESH!

-PENGONDAM MALAYSIA DONNAZMI MEMBALAS PERBUATAN SEORANG HACKER BANGLADESH YANG TELAH MENGONDAM BEBERAPA LAMAN WEB MALAYSIA TIDAK LAMA DULU DENGAN MENGONDAM PULA LAMAN WEB BANGALDESH! AMBIK KOW! KEKEKE!!!-

Baru-baru ini kita dikejutkan dengan tindakan seorang penggodam (hacker) dari Bangladesh yang bertindak mengodam beberapa laman web di negara ini gara-gara tidak puas hati dengan layanan yang diterima pekerja asing negara itu di Malaysia.

Tindakan itu bagaimanapun tidaklah berakhir begitu sahaja.

Seorang penggodam tempatan bernama Donnazmi tampil membalas perbuatan pengodam Bangladesh itu. Penulis tidak tahu secara tepat bila serangan balas itu dibuat tetapi penulis yakin ia dibuat awal pagi tadi.

Antara laman web Bangladesh yang terkena serangan balas adalah laman web milik kementerian pelancongan negara itu.

Nah kau…ingat rakyat Malaysia ni apa kau nak tunjuk hebat….tahniah Donnazmi … niat untuk memberikan peringatan dan pengajaran sangat dihargai.

Berikut adalah senarai link laman web Bangladesh yang diserang. Ketika berita ini ditulis, sebahagian laman berkenaan telah mula diperbaiki oleh admin web berkenaan. - 

http://www.visitbangladesh.gov.bd/

http://www.pragotiindustries.gov.bd/

http://www.ago.gov.bd/

mirror : http://www.hack-mirror.com/79419.html
mirror : http://www.hack-mirror.com/79418.html
mirror : http://www.hack-mirror.com/79684.html
Hacked By Donnazmi

www.visitbangladesh.gov.bd

(sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List