Tuesday 26 December 2017

"Perangkap Maut" Di Padang Merdeka..?


SEORANG lelaki, Dina Dzulkarnain Asan, 29-tahun, ditemui mati lemas di dalam terusan air bawah tanah yang sedang dalam pembinaan di Jalan Tun Abang Haji Openg berdekatan Padang Merdeka, di Kuching di sini sebentar tadi.

Mangsa, dalam lingkungan 30-han yang menaiki sebuah motorsikal dipercayai terlanggar penghadang jalan sebelum terjatuh ke dalam lubang yang dipenuhi air sedalam hampir dua kaki ditengah jalan tersebut.

Mayat mangsa ditemui dibawah motorsikal yang terbenam didalam air.

Pihak polis, ambulan (Hospital Umum Sarawak) dan bomba (Balai Bomba dan Penyelamat Padungan) dikejarkan ke tempat kejadian setelah dimaklumkan oleh orang awal akan kejadian tersebut pada jam 7 pagi.


Seorang pengguna jalanraya yang kebetulan berada di situ meluahkan perasaan yang pembinaan terusan tersebut mengambil masa begitu lama sehingga menjadi "perangkap maut" khususnya pengguna motorsikal.-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List