Monday 25 February 2013

ALLAH MENYAYANGI MALAYSIA!!!

-JIKA ALLAH TIDAK MENAKDIRKAN ANWAR IBRAHIM TERSUNGKUR KETIKA "SEJENGKAL" LAGI BELIAU NAK DINOBATKAN MENJADI PM, MALAYSIA KINI SEMEMANGNYA SUDAH MENJADI SEKUTU REJIM ZIONIST! ALLAHUAKHBAR!!!-

Bagaimana seorang manusia yang dikurniakan dengan pemikiran yang sebegitu tajam dan pintar seperti Datuk Seri Anwar Ibrahim yang pada masa itu (1998) bukan saja menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri bahkan memangku jawatan nombor satu negara ini boleh tersungkur?

Beliau yang terkenal sebagai seorang "pakar stratergist" telah membuat perancangan yang sebegitu rapi untuk membolehkannya menjadi PM dengan mencaturnya "orang-orangnya" memegang jawatan-jawatan penting di seluruh negara pun juga boleh tersungkur? 

Tersungkurnya dia (Anwar), bukan alang-alang lagi malah bahana-bahana yang menimpanya bagaikan semakin lama semakin "menjauhkannya" dari jawatan PM yang diidam-idamkan selama ini kerana sejak saat itu, satu demi satu "perbuatan terkutuknya" terbongkar dan diketahui umum!

Nak salahkan UMNO? Nak salahkan Barisan Nasional? Nak salahkan orang lain? Sebagai seorang yang beragama Islam, Anwar Ibrahim harus akur kepada Qada dan Qadar serta semuanya ini sudah suratan takdir yang ditentukanNYA.

Bak kata sekutunya (Karpal Singh), Anwar Ibrahim harus bertaubat namun sebaliknya, beliau jelas tidak serik dengan "kesilapannya" malah kian rakus melakukannya sehingga dituduh meliwat bekas pembantunya Saiful Burhari.

Beliau sedar yang untuk "membersihkan namanya dalam komuniti Islam" beliau harus disokongi oleh satu entiti Islam yang besar maka ini menjuruskannya dengan mendekati PAS yang selama ini memang "hauskan" sokongan dalam misi "membalas dendam" terhadap UMNO!

Namun "pakatan Anwar Ibrahim dengan PAS" sebaliknya memburukkan keadaan kerana PAS kini jelas bagaikan "terikut-ikut tarian ANwar Ibrahim" dan jauh tersasar dari perjuangan asal PAS untuk menegakkan Islam ditambahkan lagi secara realiti PAS mejadi "bahaman" DAP, satu lagi sekutu ketat Anwar Ibrahim (kinilah!).

Ini terbukti kerana dengan tindakan yang di ambil oleh "wira-wira Islam PAS sejati" seperti Ustaz Nasharuddin, Datuk Hassan Ali dan nama-nama besar lain meninggalkan PAS kerana mereka menyedari "pengaruh negatif" yang telah diserapkan Anwar Ibrahim ke dalam PAS menerusi pakatan tersebut.

Secara ikhlas aku akui, ilmu Islam aku agak cetek namun pengertian umum aku akan satu perkara iaitu setiap kejadian itu adalah ketentuanNYA yang mempunyai ikhtibar yang perlu difahami dan dipelajari oleh semua manusia ciptaanNYA.

Ada sebab dan alasan mengapa ALLAH menidakkan Anwar Ibrahim agar tidak menjadi PM pada masa lalu namun dan bagaikan memberi "peringatan" kepada rakyat Malaysia dengan meredakan "setiap tindakan Anwar Ibrahim yang bertentangan dengan Islam" didedahkan satu persatu agar kita boleh memikirannya sendiri.

Kini, pilihan di tangan kita samada kita menerima "segala ikhtibar" yang diberikanNYA kepada kita atau sebaliknya pada PRU nanti. ALLAH menyayangi Malaysia! WALLAHUALAM.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List