Saturday 28 December 2013

ANCAMAN TERHADAP KETUA MENTERI SARAWAK?

-IDENTITI BARUA PKR YANG MENGANCAM SECARA TERBUKA DALAM AKAUN FBNYA BERNIAT UNTUK MENCEDERAKAN KETUA MENTERI SARAWAK PEHIN SRI HAJI ABDUL TAIB MAHMUD TELAH DIKENALPASTI! HARAPAN RAKYAT SARAWAK AGAR PIHAK BERKUASA MENGAMBIL TINDAKAN SEWAJARNYA TERHADAP SAMPAH INI! KEKEKE!!!-


Portal Sarawak Online dan MelanauBlogger telah mengesan dan menjumpai satu status laman sosial Facebook bernama 'YB Sutan Sinaro' milik penama Yusuf bin Bahrudin membuat satu ancaman kecederaan serius untuk memecahkan kepala Ketua Menteri Sarawak yang mana ianya boleh menyebabkan kematian. 

Ini merupakan satu ancaman bunuh terhadap Ketua Menteri Sarawak. Saya amat berharap agar tindakan sekerasnya oleh Polis DiRaja Malaysia terhadap pemuda ini yang merupakan Setiausaha Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sarawak yang bakal bekerjasama dengan 'hero' PKR dari Semenanjung, Chegubard (SAMM) mengadakan himpunan haram dihadapan rumah Ketua Menteri Sarawak pada esok hari 29 Disember 2013. Perhimpunan bertujuan mendesak supaya Pehin Sri meletak jawatan. 

Seluruh rakyat Sarawak amat bimbang dengan situasi ini terutama keselamatan pemimpin Negeri Sarawak dan orang awam berkenaan agenda pihak pembangkang yang dikhuatiri boleh mendatangkan kecederaan atau kematian. 

Walaupun ISA tidak wujud, sekurang-kurangnya SOSMA adalah sangat sesuai untuk lelaki ganas ini. -SematanKeLawas

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List