Thursday 11 July 2013

KES ROGOL SUKMA: SASPEK ROGOL DIDAKWA HARI INI

-APAKAH ACARA "ROGOL BERGANTI-GANTI" NI ACARA SUKMA TERKINI KER? TERSASAR SUNGGUH NIAT-NIAT MEREKA YANG PERGI KE SUKMA UNTUK BERSUKAN NAMUN SEBALIKNYA "BERSUKAN ATAS RANJANG" PULAK JADINYE! KEKEKE!!!- 

Tiga atlet Sukan Malaysia (Sukma) dijangka akan didakwa di Mahkamah Sesyen di sini pada Khamis atas dakwaan merogol seorang pengiring bagi pasukan bola baling Wilayah Persekutuan yang berumur 19 tahun.

Menurut laporan mStar, salah seorang daripada mereka dikenali sebagai Adib Adha Ismail, 18, yang mengaku tidak bersalah merogol pengiring itu di sebuah bilik di Kolej Kedua Universiti Putra Malaysia (UPM) Serdang pada kira-kira pukul 4.10 pagi pada 4 Julai lalu.

Dia diikat jamin sebanyak RM10,000 oleh Hakim Mahkamah Sesyen, Yasmin Abdul Razak sehingga 20 Ogos apabila kes itu akan dibawa ke mahkamah sekali lagi.

Dua atlet yang didakwa masih belum dihadapkan di hadapan hakim.

Tiga atlet yang berumur 18 dan 19 tahun itu ditahan reman berikutan dakwaan rogol itu pada 7 Julai berlaku semasa berakhirnya temasya sukan itu di perkampungan sukan Universiti Putra Malaysia (UPM).

Sekumpulan pemberita dan jurugambar sedang menunggu di luar mahkamah sejak pagi pendakwaan terhadap suspek.

Terdahulu, mangsa dikatakan telah keluar minum bersama ketiga-tiga lelaki itu sebelum kejadian pada hari berkenaan dan dakwaan rogol itu berlaku di bilik dorm di perkampungan sukan.

Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin mendakwa pegawai rasmi pasukan bola baling Wilayah Persekutuan turut menyertai sesi minum bersama para pemain sebelum kejadian rogol berlaku.

-UnReportedNews™®

2 comments:

  1. Apa dah jadi ni, di bulan puasa pun sanggup merogol. Tak cukup ajaran kah sampai buat hal yang keji tu.Di mana-mana ada sahaja kes rogol, kalau dapat kerajaan lulus kan udang-udang, siapa yang merogol di potong anu nya atau gantung sampai mati supaya mereka takut melakukannya. Ini tidak cuma masuk penjara lepas keluar dan buat hal yang sama.

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List