Sunday 30 June 2013

GAMBAR: GADIS SEPARUH BOGEL HINA ISLAM!

-BETINA LAKNAT NI MEMANG SENGAJA NAK MENCARI NAHAS KERANA BERPOSING SEPARUH BOGEL SAMBIL MENGELAP CIPAPNYA DENGAN CEBISAN-CEBISAN SURAH AL-QURAN! PROVOKE MENGGUNAKAN AGAMA SEBEGINI MEMANGLAH AMAT KETERLALUAN SEKALI!-

Terlebih dulu aku ingin memohon maaf sekiranya ada pihak yang mungkin tersinggung disebabkan tersiarnya gambar ini.

Gambar ini telah di "bluetooth"kan kepadaku oleh seorang rakan lamaku ketika kami bertemu di satu majlis makan malam yang dihadiri oleh salah seorang ADUN Sarawak di sebuah hotel di Bandaraya Kuching di sini baru sebentar tadi.

Menurut kawan aku lagi, gambar tersebut telah diperolehinya dari seorang sahabatnya beberapa hari yang lepas dan meminta agar aku menyebarkan menerusi blog aku agar semua umat Islam, khususnya di Malaysia supaya mengambil ikhtibar serta menyedari yang Agama Islam sudah tidak dihormati lagi malah diperhinakan ke tahap sedemikian rupa.

"Salah satu daripada sebab utama mengapa Agama Islam semakin mula diperlekehkan oleh penganut-penganut agama lain disebabkan oleh orang Islam sendiri yang berpecah belah hanya kerana politik dan kuasa."

"Sehinggakan ada diantara mereka yang beragama Islam sendiri, dengan secara sengaja/sedar ataupun secara tidak langsung turut menghina Islam apabila memberi sokongan terhadap propaganda-propaganda yang bertentangan dengan Islam hanya untuk kepentingan politik dan kuasa mereka."

"Sepatutnya, apa saja yang melibatkan Islam haruslah dipertahankan bersama biarpun dari fahaman politik yang berbeza-beza," kata sambil menambah, hanya ada satu cara saja yang bisa memperkasakan kembali Islam di Malaysia iaitu semua pihak (Islam) yang bertelagah nekad bersatu mengenepikan perbezaan mereka serta meletakkan politik sebagai perkara nombor dua dan mempertahankan Islam sebagai agenda utama mereka.

Walaupun rakan aku bukan seorang ulama, aku terlopong mendengar bicaranya kerana apa yang beliau katakan itu memang terdapat banyak kebenaran dan nasnya.

Hakikatnya, sedar atau tidak, Islam di Malaysia semakin mula dipelekehkan sejak beberapa tahun kebelakangan ni.

Tidak beberapa lama dulu, terdapat satu insiden yang dilaporkan diidalam akhbar dimana satu kepala khinzir dicampak ke perkarangan sebuah surau atau masjid dan kemudiannya, disusuli dengan arahan agar azan (Subuh) dilakukan tanpa menggunakan pembesar suara dengan alasan ianya mengganggu orang lain yang sedang tidor. WTF!

Berbalik kepada gambar di atas, ianya telah di edit (terutamanya dibahagian-bahagian yang menampakkan ayat-ayat suci Al-Quran). 

Rakan aku juga menyatakan yang beliau telah dimaklumkan kawannya (dari Semenanjung) bahawa wanita bangsat dalam gambar tersebut adalah wanita tempatan. Wallahua'llam.

-UnReportedNews™®

7 comments:

  1. Kebodohan berpolitik sehingga sanggup menghina Islam ini patut disalahkan kepada PAS dan PKR sahaja kerana merekalah Islam tidak dihormati lagi kerana pembawaan politik mereka memperalatkan Islam untuk keuntungan politik sedangkan sikap dan perbuatan mereka ibarat syaiton.

    ReplyDelete
  2. Kenakan hukuman semaksima yang mungkin. Atau sebat dikhalayak ramai dan ditayang keseluruh Malaysia. Supaya ianya menjadi pengajaran kepada mereka-mereka yang ingin menghina AGAMA RASMI sebuah nagara berdaulat(MALAYSIA).

    ReplyDelete
  3. Memang... kesalahan 100% adalah disebabkan pas memberi lampu hijau kpd DAP dan cina kiasu menghina islam (katanya menghina umno, bukankah umno tu juga islam mcm pas...)

    ReplyDelete
  4. Ini semuanya salah PAS yg bersekongkol dgn Dapsetan.PKR pula mengiakan tindakan biadap Dapsetan.

    ReplyDelete
  5. apa kena mengena gambar ni dgn politik???? kita x bole terus menuduh agama lain seharusnya cari siapa yang buat angkara ini dan apa agamanya.....sekian

    ReplyDelete
  6. Mohon share
    http://theunreportednews.blogspot.com/2013/06/gambar-gadis-separuh-bogel-hina-islam.html#.U-Gzk-NdUrU

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List