Sunday 9 June 2013

NAK JADI PM PUNYA PASAL, SATU NEGARA HURU-HARA!

-APA MATLAMAT DEMONSTRASI 505 SEBENARNYA? NAK BANTAH KEPUTUSAN PRU13? TAPI MENGAPA BOLEH TERIMA KEPUTUSAN DI KAWASAN-KAWASAN YANG DIMENANGI OLEH PAKATAN PULAK? KALAU DAH KALAH, BUATLAH CARA KALAH! LAIN KALI LAH! KEKEKE!!!-

Kok berduyun-duyun turun, ada yang siap mengheret anakbini berkumpul nak berdemontrasi! Buat apa? Tak puashati dengan keputusan PRU13? Apasal boleh terima keputusan dimana Pakatan menang dalam PRU lepas? Jadi apakah sebenarnya tujuan demonstrasi ni?

Persoalan-persoalan sebegini sepatutnya ditanya oleh mereka -mereka ada yang menyimpan niat untuk turut serta dalam mana-mana demonstrasi anjuran Pakatan.

Tolong jangan jadi alat boneka mana-mana ahli politikus yang begitu "desperate" inginkan kuasa dengan mengenepikan keputusan yang telah dibuat oleh rakyat.

Hakikatnya, matlamat demonstrasi/perhimpunan anjuran Pakatan ini sebenarnya adalah rasa kecewa seorang individu yang gagal menjadi Perdana Menteri!

So, sebelum nak menyertai mana-mana perhimpunan/demonstrasi anjuran Pakatan ni, tanya diri anda sendiri apa tujuan sebenar dan mengapa anda nak pergi ke sana! Jawab dengan jujur ya, jangan tipu diri sendiri! Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List