Sunday 9 June 2013

LEBIH 100 ORANG PENGUNDI HANTU ASING DI SELANGOR DI CEKUP?!

-DALAM OPERASI MENANGKAP WARGA ASING TERSEBUT, SUSPEK MELARIKAN DIRI MELINTASI JALAN BESAR TANPA MEMIKIRKAN KESELAMATAN DIRI ATAU PENGUNA-PENGGUNA JALANRAYA YANG LAIN! TAU TAKUT! KEKEKE!!!-

Sebahagian warga asing termasuk dari Myanmar lari ke arah semak 
bagi mengelak ditahan Imigresen di Pasar Borong Selayang pagi semalam

Lebih 100 warga asing termasuk dari Myanmar yang bekerja Pasar Borong Selayang di sini lari bertempiaran ke dalam semak berhampiran selepas melihat kenderaan Jabatan Imigresen memasuki kawasan tersebut awal pagi semalam.

Menurut laporan Kosmo Online, tindakan tersebut dilakukan tanpa memikirkan keselamatan diri apabila mereka sanggup melintas jalan besar yang pada ketika itu sibuk dengan lori dan kenderaan lain.

Siri operasi Jabatan Imigresen yang bermula pada pukul 3.30 pagi itu merupakan kesinambungan operasi Polis Diraja Malaysia yang mula menggempur warga asing.

Ia berikutan kes pergaduhan antara dua etnik Myanmar yang menyebabkan dua lelaki maut di Pasar Borong Selayang dan Ampang baru-baru ini.


Penolong Pengarah Penguat Kuasa Jabatan Imigresen Kuala Lumpur, James Musa Singa berkata, dalam operasi yang berakhir pada pukul 7 pagi itu, pihaknya berjaya menahan 110 warga asing untuk pemeriksaan di bawah Akta Imigresen.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List