Sunday 15 July 2012

ANWAR JADI PM, PELABURAN MASUK BILION-BILION?

-PIRAAAHHHHH..KELANTAN DAH BERDEKAD-DEKAD BAWAH KERAJAAN PAS, SATU PELABURAN MEGA DARI TIMUR TENGAH PUN TAK MASUK .. SATU LAGI KELENTONG ANWAR KEPADA RAKYAT SARAWAK .. KEKEKE!-


Satu lagi penipuan yang nyata dari Anwar Ibrahim adalah dia mendakwa sekiranya hari ini dia menjadi Perdana Menteri Malaysia, besok terus “sahabat-sahabatnya” yang terdiri daripada “sheikh-sheikh” yang kaya-raya dari negara-negara Timur Tengah akan melabur berbilion-bilon ringgit ke Malaysia.

“Saya pernah mengajak sahabat karib saya, saya Sheikh … yang mempunyai aset lebih dari RM30 bilion untuk melabur ke Malaysia namun dia berkata, Demi Allah Anwar, sekiranya besok ente jadi Perdana Menteri Malaysia, ana serta semua sahabat ana tidak memerlukan perlawaan ente untuk melabur, kami terus ke Malaysia untuk melabur!,” auta Anwar Ibrahim.

Pada ketika itulah terdengar, “ooooo” dan “aaahhhh” dari sebahagian para hadirin.

Anwar, yang seakan bangga dengan respon mereka yang hadir pada ceremah itu tersenyum dan berkata,” saya berjanji sekiranya saya Berjaya menjad Perdana Menteri, bukan sahaja negeri-negeri di Semenanjung yang mendapat “pelaburan sahabat” saya, malah Sarawak juga saya tidak akan lupa!”

Semangat betul ceramah Anwar Ibrahim pada malam tadi, terlalu bersemangat sehinggakan dia terlupa yang negeri Kelantan yang di bawah kerajaan PAS berpaksi di bawah Pakatan Rakyat telah terbiar mundur berdekad-dekad tanpa apa-apa pembangunan Mega!


Part2.

-UnReportedNews™®



No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List