Friday 31 May 2013

ANAK PAPA NAK SAMBUT PESTA KAMATAN SABAH ATAU BERNIAT NAK MENCEMAR KEAMANAN SABAH?

-SYABAS KEPADA KERAJAAN NEGERI SABAH KERANA TIDAK MEMBENARKAN NURUL MASUK KE NEGERI TERSEBUT! MOGA KETEGASAN YANG MENGAMBILKIRA KEPENTINGAN KEMAKMURAN RAKYAT SABAH JUGA AKAN DIPRAKTIK KERAJAAN NEGERI SARAWAK SEANDAINYA BERADA DALAM SITUASI YANG SAMA! JANGAN TANYA, TAK PERLU BERPURA MENGAPA KEHADIRAN ANDA TIDAK DI INGINI DI KEPULAUAN BORNEO INI! TEPUK DADA, TANYALAH SELERA .. OPSS, RALAT PULAK, YANG LEBIH TEPAT LAGI ADALAH; TEPUK DAHI TANYALAH PAPA! KEKEKE!!!-

Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar ditahan oleh pihak imigresen petang Khamis ketika cuba untuk masuk ke Sabah di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu (KKIA).

“Mereka akan hantar saya pulang. Saya sedang berurusan dengan Pejabat Ketua Menteri Sabah,” kata beliau dipetik dari laporan The Star Online.

Timbalan Setiausaha Agung PKR, Darell Leiking yang sedang menunggu Nurul Izzah di KKIA menulis di akaun Twitternya mengatakan dia sedang memeriksa dengan pihak imigresen sama ada ahli Parlimen Lembah Pantai itu telah disenaraihitamkan memasuki negeri itu.

Darell Leiking, salah seorang individu yang bersama Tian Chua dan Sivarasa ke Manila sebelum Sabah diceroboh pengganas Kiram berkata kedatangan Nurul Izzah ke negeri itu untuk meraikan perayaan Kaamatan.

Nurul menulis di Twitternya “imigresen Sabah mengatur penghantaran pulang saya. Saya tidak dibenarkan untuk berbincang dengan ahli Parlimen, Darrell Leiking, yang menunggu saya di sini.”

Beliau juga menulis di Twitternya bahawa terdapat ahli Parlimen lain juga yang tidak akan dibenarkan masuk ke Sabah.

“Terdapat ahli Parlimen lain yang tidak dibenarkan masuk ke Sabah. Apabila nama mereka ditekan, akses dinafikan,” katanya.

Sebelum ini, Naib Presiden PKR yang juga MP Batu, Tian Chua telah disenaraihitam oleh imigresen Sabah dan tidak dibenarkan masuk ke negeri itu selepas kejadian Lahad Datu diceroboh pengganas Kiram pada bulan Februari lalu. (sumber

GAMBAR SEBAHAGIAN DARI ANGGOTA-ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA KITA YANG TELAH TERKORBAN DEMI MEMPERTAHANKAN KEDAULATAN MALAYSIA, PASTIKAN DALANG UTAMA DI SEBALIK PUNCA INSIDEN LAHAD DATU YANG MENGORBANKAN WIRA-WIRA KITA DIBAWA KE MUKA PENGADILAN!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List