Monday 3 June 2013

BLOGGER PECAH PALAK MIKIR DAH BALIK SEMENANJUNG?

-APA LAH BADI YANG MENIMPA UMB SARAWAK DIKETUAI OLEH PENGERUSINYA AZIZ ADENAN NI? DULU DITINGGALKAN OLEH BLOGGER NO 1 SARAWAK; MELANAU BLOGGER & TERKINI DI TINGGALKAN OLEH BLOGGER PPM PULAK? TAKKAN BLOGGER YANG BUAT HAL KOT? MESTI ADA APA-APA NI .. KEKEKE!!!-

Panas .. panas betul hari ini ditambahkan lagi berita-berita panas blogger-blogger dari Sarawak ni dan yang terkini satu-satu blogger UMB Sarawak yang aktif giler iaitu PECAH PALAK MIKIR (PPM) telah "bercerai talak tiga"dengan UMB Sarawak!

Secara peribadi, gua memang kenal dengan PPM ni, yang "dipinjam" oleh UMB pusat untuk memperkasakan UMB Sarawak dulu dan malah dalam satu perjumpaan dengannya, dia pernah mengesyorkan agar team lama aku "Blogger Anak Sarawak" bergabung dengan UMB Sarawak! Sekarang lu sendiri dah tahu mengapa gua menolak kan? Kekeke!!!

Bukan nak mengutuk atau apa, tapi bloggers yang berpotensi besar seperti Melanau Bloggers atau PPM ni sewajarnya jangan lah disisih dan hanya dipergunakan sewaktu musim-musim pilihanraya saja (korang ingat mereka dan famili mereka tak makan ker dalam bulan-bulan biasa ni? Kekeke!!!).

Okaylah, gua malas nak merapu panjang-panjang lagi ni. Hello Bro PPM, you know my number .. kalu nak join-venture, calling-calling ler yer! Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List