Thursday 26 April 2012

MANA LAKI ENGKAU SHAMSIDAR?

-DAH DUA HARI BERLALU SEMENJAK NALLAKARUPAN “MEMBAYANGKAN” KEPADA SATU DUNIA YANG ANWAR & SHAMSIDAR ADA “MAKAN AIS KRIM BERSAMA” DALAM PITA VIDEONYA NAMUN AZMIN TIDAK BERBUAT APA-APA SEOLAH –OLAH “MEREDA” PERBUATAN ISTERINYA ITU-


Azmin Ali, suami kepada Shamsidar Tahrin yang telah di tuduh secara terbuka oleh Senator Datuk S. Nallakaruppan melakukan salah laku moral dengan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim memilih untuk berdiam diri sahaja di dalam perkara ini.

Tindakan Azmin berdiam diri seolah-olah juga “mengiya”kan juga kewujudan video itu kerana kalau kena dengan jantan lain, memang dah mengamuk sakan kalo isteri di tuduh serendah macam tu, silap-silap Shamsidar dengan Anwar sekali dah kena lempang!

Azmin seolah “mereda” semua tuduhan Nallakaruppan yang di lemparkan terhadap isterinya dan Anwar sejak dua hari yang lalu.

Nallakaruppan telah “mengambarkan” kepada satu dunia yang pita video yang berada dalam simpanannya mengandungi rakaman “babak-babak dan adegan hangat” isteri Azmin-Shamsidar makan ais krim bersama Anwar Ibrahim.


-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List