Sunday 11 October 2015

Jerebu Dan Kebakaran Hutan: Najib Ke Jakarta Bertemu Widoyo

 
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berangkat ke Jakarta, Indonesia untuk bertemu Presiden Indonesia Joko Widoyo mengenai permohonan Indonesia ke atas bantuan dari Malaysia untuk mengatasi krisis kebakaran hutan di negara tersebut hari ini.
 
Najib dijadualkan akan bertemu Widoyo dalam satu majlis pertemuan tertutup bagi membincangkan perkara berkenaan dalam satu pertemuan tertutup di Istana Bogor setiba di Indonesia hari ini.
 
Sepanjang lawatan kerja dua hari Perdana Menteri disana, beliau di iringi oleh Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar Dato Sri Dr Haji Wan Junaidi Tuanku Jaafar, Menteri Perusahaan Perladangan dan Komiditi Dato Sri Douglas Uggah Embas dan Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Dato' Razali Ibrahim.
 
Deligasi Malaysia yang menaiki pesawat rasmi kerajaan berlepas dari Lapangan Terbang TUDM Subang pagi tadi. -UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Widoyo?? oii bangang Widodo la.... dah jilat banyak sangat, kang dah mabuk palat....

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List