Thursday 20 March 2014

#PRKBALINGIAN : TAHU AKAN KALAH, PKR BERTANDING SEKADAR MARUAH

-PKR NI "MENGHABIS BERAS" ORANG BALINGIAN JE .. DAH TAHU NAK KALAH, MASIH NAK TABUR "JANJI-JANJI PALSU" KAT PENDUDUK MUKAH? KEKEKE!!!-

Pemimpin PKR Sarawak yang berkampung di Mukah menyedari hakikat ianya adalah amat mustahil bagi calon PKR memperolehi sokongan pengundi untuk memenangi PRK tersebut.

"Calon PKR berhadapan kesukaran untuk mendapatkan undi dari penduduk N51 Balingian, walaupun setakat 40 peratus, apatah lagi untuk menang" ujar seorang pemimpin masyarakat yang dikenali dengan Michael.

"Bahkan pemimpin PKR YB See Chee How sendiri turut mengakui calon yang diketengahkan PKR amat sukar untuk mencabar calon BN Yussibnosh Balo," katanya lagi sambil menyatakan beliau sempat berbual dengan See Chee How mengenai peluang PKR untuk menang.

"Namun begitu, perjuangan dan maruah parti tetap diteruskan walaupun mereka sedar peluang untuk menang memang tidak ada," tambahnya lagi.

Kalau begitu, kesian betul dengan calon PKR si Jalil dijadikan boneka, di pertayangkan disana dan ke mari seperti barang peragaan walauoun disudut hati pemimpin PKR sendiri tahu Jalil sebenarnya "tak laku" di Mukah!

Tapi kalau difikirkan sekali lagi, buat apa hendak kesihan dengan si Jalil sedangkan dia pun tidak kasihan dengannya sendiri yang bagaikan tidak sedar akan kemampuan sebenarnya dirinya tapi masih sudi dijadikan "keldai" PKR? 

Kalau macam tu, amacam orang Balingian? Kita taruh garam kat "luka" PKR yang bakal di rasai mereka pada PRK Balingian nanti dengan langsung tidak memberi sebarang undi kepada Jalil? Okay? Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List