Thursday 20 March 2014

#PRKBALINGIAN : MAT SABU TABUR "FITNAH" DI SARAWAK!

-MAT SABU YANG PERNAH DITANGKAP KHALWAT DENGAN ISTERI ORANG NAK MENGAJAR ORANG SARAWAK BAGAIMANA NAK HIDUP BERINTEGRITI? BETUL-BETUL MACAM BABOON! KEKEKE!!!-

"Rakyat Sarawak akan terus hidup menanggung penderitaan jika masih memilih Barisan Nasional sebagai pemerintah."

Begitulah antara kata-kata Timbalan Presiden PAS Mohammad Sabu dalam satu ceramah yang dihadiri sekitar 100 orang di Boulevard Setia Raja Mukah pada dua malam lepas

"Sarawak tidak patut jadi negeri ketiga miskin kerana mempunyai hasil yang banyakm" kata Mat Sabu mengingatkan penduduk Mukah agar membuat perubahan sempena PRK DUN Balingian pada 29 Mac ini.

"Sudah 50 tahun Sarawak merdeka, tapi satu sekolah menengah pun tidak ada di Balingian dan kerajaan BN telah menjadikan Malaysia setaraf Afrika; mundur dan penuh dengan rasuah serta penyelewengan."

Tahukah Mat Sabu, di Mukah sudah ada MRSM? Tahukah Mat Sabu TPM Muhyiddin Yassin telah mengarahkan EPU untuk pembinaan segera sebuah sekolah menengah di Balingian? Tahukah orang Mukah Mat Sabu pernah di tangkap khalwat dengan isteri orang? Kahkahkah!

Tahukah orang Mukah bahawa Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur siang tadi telah  memerintahkan Mat Sabu dan Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali membayar ganti rugi RM200,000 kepada bekas Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Datuk Wan Ahmad Wan Omar kerana memfitnah bekas penjawat awam itu berhubung Projek IC di Sabah.

Di samping itu, Mat Sabu dan Mustafa juga diperintah membayar kos sebanyak RM50,000 kepada Wan Ahmad.

Mat Sabu datang ke sini kononnya nak membantu calon PKR Haji  Abdul Jalal Bujang pada PRK Balingian tapi kehadiran Mat Sabu yang terkenal dan dah didakwa mengfitnah ini sebenarnya langsung memalapkan peluang mendapat undi dari penduduk Balingian.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List