Friday 14 March 2014

#PRKBALINGIAN: BN SUDAH MENANG

-SESIAPA SAHAJA CALON PEMBANGKANG PADA PRK BALINGIAN BOLEH MENGUCAPKAN "SELAMAT TINGGAL" KEPADA WANG CENGKERAM MEREKA KERANA BN PASTI  AKAN MENANG BERGAYA DALAM PRK ITU NANTI-

Percaturan Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) dengan meletakkan calon beragama Kristian dalam PRK Balingian adalah begitu tepat sekali dan tidak keterlaluan jika ditafsirkan Barisan Nasional (BN) sudah pasti akan memenangi pilihanraya tersebut.

Masakan tidak, pengumuman Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Haji Adenan Satem mengenai kretiria utama pada calon BN yang akan bertanding dalam PRK kelak adalah calon beragama Kristian, menepati kehendak bukan sahaja ahli-ahli PBB di kawasan Balingian malahan semua penduduk setempat.

Sesiapa saja yang akan dicalon oleh pembangkang, baik dari DAP, PAS dan PKR untuk bertanding dalam PRK tersebut sudah pasti "lemah semangat" untuk bertanding hinggakan timbul khabar angin yang pembangkang akan terus memberi kemenangan tanpa bertanding kepada BN!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List