Monday 7 January 2013

SENARAI GADAIAN PAS KEPADA DAP?

-TANAH DIBERI, HUDUD MELAYANG, MARUAH TERBANG & SERBAN TERBURAI?! PAS, PAS, GHAPO DEMO BUAT SEMO NIH? KUASE? TAK BERBALOI TUH SAMPAI TERGADAI MARUAH AGAMA ISLE & BANGSE MELAYU! OTAK TARUH KAT LUTUT KER?!KEKEKE!!!-
Untuk membeli undi dan sokongan DAP kepada parti PAS (Bukan sokongan kpd perjuangan Islam), Bayaran yang PAS perlu bayar adalah dengan:

1. Kerajaan PAS mesti Meluluskan pemberian beribu2 ekar tanah di Kelantan kpd pemimpin2 DAP dan beribu2 ekar lagi kpd syarikat2 kroni2 Cina DAP.
 
2. PAS mesti menggugurkan perjuangan menubuhkan Negara Islam,
 
3. PAS mesti Berkongsi kuasa dengan DAP dan PKR memerintah dan bersama2 merangka dasar2 dan arahtuju Negara.
 
4. PAS mesti mendapat persetujuan DAP dan PKR sekiranya hendak melaksanakan apa saja.
 
5. PAS mesti Bersama2 DAP dan PKR mengekalkan Perlembagaan Negara sedia ada dan membentuk Pakatan Sekular PAS/DAP/PKR yg mengamalkan "Politik suku, agama suku".
 
6. PAS mesti bersetuju menerima dasar sekular PR dan mengamalkan dasar PR "Politik suku, agama suku".
 
7. PAS mesti bersama2 DAP/PKR Menolak Perlaksanaan Hudud dan Islam sepenuhnya,
Yang terbaru PAS mesti benarkan Kristian DAP menggunakan nama Allah sebagai tuhan mereka dalam bible terjemahan ke Bahasa Melayu.
 
8. Sebagai balasan DAP bersetuju menerima PAS ke dalam Pakatan Sekular PR dan bekerjasama dan berkongsi kuasa dan akan membantu PAS mendapatkan undi kaum Cina setelah PAS bersetuju menolak perlaksanaan hudud dan Islam dan PAS juga bersetuju untuk terus menipu Umat Islam dgn agenda tipu perlaksanaan Islamnya.
 
Sumber: Pas Beruk
 
-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List