Friday 18 January 2013

ANWAR IBRAHIM BOLEH NAZAK DENGAR SUMPAH DATIN SERI ROSMAH MANSUR

-"WALLAHI, SAYA TIADA CINCIN RM24 JUTA," SUMPAHNYA .. ROSMAH & SAIFUL DAH BERSUMPAH .. DEMO BILA LAGI BANG ANU? KEKEKE!!!-


Datin Seri Rosmah Mansur hari ini telah membuatkan nasi yang dimakan oleh Anwar tersembur keluar apabila Datin Seri Rosmah Mansor telah membuat kejutan besar di hadapan balu-balu tentera malam tadi dan dengan beraninya beliau telah bersumpah kerana Allah swt yang beliau tidak mempunyai cincin berlian seperti yang didakwa pihak pembangkang.

Lagi satu penipuan yang dilakukan oleh pembangkang ditepis oleh isteri Perdana Menteri yang sanggup bersumpah dihadapan khalayak ramai.

Lepas ni tak tau apa pembangkang nak fitnah keluarga Perdana Menteri pulak.

Apa yang pastinya rakyat dah tau segala perkara yang sebenar dan isu cincin tersebut hanya diperbesar besarkan oleh pembangkang dalam usaha untuk menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. (Bertia lanjut klik sini)


"Cincin berlian RM24 juta yang menjadi kontroversi itu sebenarnya dibawa masuk Malaysia disebabkan ada pameran sulit.

Namun, ia telah menjadi kontroversi apabila wujud pemimpin Pakatan Rakyat yang memanipulasikan kemasukan cincin berkenaan dengan membuat fitnah terhadap Rosmah.


Setelah sekian lama berdiam diri, lantas Rosmah hari ini mengambil tindakan nekad dengan melafazkan sumpah demi Allah swt bagi membersihkan namanya yang telah difitnah.


"Tak kisahlah apa mereka nak cakap… biarlah… mereka nak buat dosa maka biarlah mereka buat dosa… kita ni sabar sahajalah.


"Selagi saya boleh sabar saya akan sabar… saya tahu agenda mereka yang utama adalah untukk menyerang saya Rosmah dari pelbagai sudut dan isu cincin ada diantaranya.


"Jangan nanti bila kita balik, ada pula dengar yang saya ada cincin berjuta-juta harganya maka anda percaya.


"Kalau saya ada cincin itu, mari saya jemput anda datang kerumah saya dan lihat sendiri cincin itu… tetapi masalahnya saya tak ada cincin itu.

"Sebab itu saya berani bersumpah… kita tak buat salah kenapa kita nak takut tegakkan kebenaran… kenapa kita nak takut bersihkan nama kita," katanya selepas melafazkan sumpah berkenaan." (petikan dari Perak Today)

Sumber: Tun Faisal Dot Com

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List