Tuesday 11 December 2012

AFDLIN MENANGIS KE GAZA, ABBY MENANGIS TAK DAPAT KE GAZA?

-MACAM MANER LAGU NIH? ORANG NAK KE GAZA BUAT PAHALA .. KALAU TAK TERPILIH TU MUNGKIN ADA SEBAB NYE .. ADE LE KURENG NYA? KAN OSTAZAH ABBY? KALAU TAK TERPILIH TU DOK DIAM-DIAM JER .. JANGAN NAK JELES TAK MENENTU .. JANGAN NAK MENGATA ORANG .. DOSA TAU? KEKEKE!!!-

Afdlin Shauki menitiskan airmatanya apabila mangsa-mangsa peperangan di Gaza menceritakan detik-detik cemas mereka mengharungi kekejaman Israel.

Seleberiti yang menyertai misi ke 11 Aqsa Syarif ke Gaza mengambarkan penduduk Gaza tak pernah meminta simpati malah tabah mengharungi kehiupan mereka yang penuh sengsara, kedukaan dan kesusahan.

"Namun begitu, penduduk Gaza sentiasa bersyukur dengan setiap bantuan yang di salurkan oleh dunia antarabangsa," kata Afdlin sejurus tiba di KLIA semalam.

Mantap dan tepat, itu yang UnReportedNews™® dapat katakan dari pengamatan Afdlin ke atas pengalaman beliau di Gaza.

Berlainan pula dengan pandangan "Ostazah Segera" Abby Abadi a.k.a "Negative Aura Queen" yang sentiasa memandang perbuatan orang lain semuanya salah dan hanya dia dan PEMBANGKANG saja yang betul!!

Mana tak nya? Pemergian Afdlin ke Gaza di perlekehkan dan di anggapnya sebagai jalan-jalan? Takkan ko nak suruh si Afdlin angkat senjata pi berperang juga kot? At least he is doing his part, engko buek aper? Dah memang sah ko ni jeles giler .. Dok meroyan "menggentel" kat hujung twitter jer!!

Yang penting Fissibillillah diri; perjuangan dalam diri kita, baik dengan mengangkat senjata mahupun menekan butang keyboard komputer ini memberi semangat kepada mereka; masyarakat Islam yang di aniayai oleh Zionist. Allahuakhbar!!

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Itulah bezanya antara orang PAS dengan yang lain. Orang lain berjuang untuk Islam dan kemanusiaan di seluruh dunia tapi orang PAS berjuang untuk isle di kelantan saja. Katak bawah tempurung.

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List