Monday 10 December 2012

PERSIAPAN WANITA BN MENJELANG PRU KE 13

-SAYAP WANITA BN MEMBANTU JENTERA PILIHANRAYA BN DENGAN MENGENALPASTI PERMASALAHAN RAKYAT!!-

Seluruh sayap wanita Barisan Nasional (BN) Sarawak di gesa mengadakan gerakan "dari rumah ke rumah" dengan secara lebih intensif lagi dalam mengenalpasti golongan yang benar-benar memerlukan bantuan dari kerajaan.

Ketua wanita UMNO Dato’ Seri Sharizat Abdul Jalil berkata dengan cara pergi sendiri ke akar-umbi, mereka boleh mengenalpasti dan menyalurkan bantuan kepada pihak-pihak yang benar-benar memerlukan dan berhak menerima bantuan tersebut.

Sharizat menyatakan Sarawak adalah negeri yang pertama yang beliau lawati setelah Mesyuarat Agung UMNO AGM yang baru diadakan baru-baru ini dan beliau juga bercadang akan mengadakan siri lawatan yang sama di negeri-negeri yang lain untuk menyampaikan pesanan beliau.

"Selain dari pegamalan (lawatan dari rumah ke rumah) yang lebih effektif, kita boleh memahami setiap permasalahan yang timbul lantas sedikit sebanyak ianya akan membantu jentera-jentera parti bagi mebnghadapi Pilihanraya Umum yang akan datang."

Beliau memberitahu pemberita ketika melawat pusat Anjung Singgah Sarawak di Jalan Rubber di bandaraya ini pagi tadi.

Sharizat juga menyatakan beliau akan mengadakan satu mesyuarat dengan semua sayap Wanita BN Sarawak petang ini.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List