Tuesday 10 April 2012

PKR @ REFORMASI HANYA MOMOKAN SAHAJA

-SERIBU KEKESALAN JELAS DI GAMBARKAN OLEH BEKAS PENYOKONG TEGAR ANWAR IBRAHIM & PKR DALAM KOMEN BELIAU YANG NYATA JUGA INGIN MEMBERI PERINGATAN KEPADA PENYOKONG-PENYOKONG PKR MASAKINI YANG SEOLAH BEGITU TAKSUB DENGAN PEMIMPIN MEREKA BAHAWA PERJUANGAN MEREKA SEBENARNYA ADALAH SIA-SIA BELAKA!-

Saya diantara yang melarikan diri kerana di sembur polis FRU di kejadian yang berlaku 11 tahun sudah.

Selepas memangkah mereka pada 3 pilihanraya yang lepas kerana taksub dan minat yg mendalam dengan kata-kata keramat REFORMASI UTK MENEGAKKAN KEADILAN ... kononnya .. lah.

Kini barulah saya sedar rupa-rupanya, REFORMASI dan GERAKAN RAKYAT yg kononnya untuk menegakkan keadilan hanyalah sekadar momokan dan gula-gula utk meraih sokongan rakyat bawahan seperti saya.

Saya tak mengatakan gerakan mereka seratus peratus tidak benar. Tetapi mengikut penilaian saya sendiri, mereka spt yang lain-lain juga cakap-cakap mereka ini yang kononnya mereka lah BERSIH dan JUJUR malah macam malaikat tak pernah buat silap tetapi bila dah ada kuasa, rupa-rupanya mereka pun KOTOR dan PEMBELIT spt org lain juga.

Segala-galanya sudah terserlah.Yang pasti mereka ini tidak ada bezanya dgn yg lain.

Terpulang pada anda utk menerima ataupun tidak..! Tetapi saya menasihatkan kita jadilah manusia yang suka menilai, dan bukan suka mengikut membabi buta.

Jangan hanya kerana hebatnya org itu berpidato kita pun langsung terpedaya dan terpengaruh malah terus terlopong dan terganga mendengar hujahan pemidato hebat ini. Kesian..!

Alhamdullillah Allah tidak memberi kemenangan mutlak kepada mereka. Saya bersyukur yang amat sgt. "Mereka merancang..Allah juga merancang..Tetapi rancangan Allah lagi tepat dan berjaya"

Seperti kata mereka, UMNO parti yang penuh corrupt, tetapi gerakan mereka sebenarnya lebih membawa kemudaratan terutama kepada Bangsa Melayu dan Agama Islam.

Tokoh REFORMASI ini mungkin dipanjangkan umur pun paling lama hidup around 15 tahun, katakan..lah. Tetapi negara pada waktu itu mungkin lebih porak peranda dan kucar kacir jika kita memilih manusia spt ini.

Pengalaman lebih setahun memerintah beberapa negeri telah terserlah kelemahan mereka.
Tak payahlah dihurai..kan kerana masing-masing boleh melihatnya sendiri.

KEADILAN UNTUK SIAPA SEBENARNYA? UNTUK RAKYAT? SETAKAT INI, PKR NYATA HANYA "BERPUTAR" DI SEKITAR ANWAR IBRAHIM & KUNCU-KUNCUNYA UNTUK KEPENTINGAN MEREKA SENDIRI SAHAJA
TAK ADA YANG HEBATNYA UNTUK TOKOH REFORMASI INI..dan juga konco-konconya.
Cukup..lah selama 11 tahun saya tertipu dan terpedaya kepada golongan ini- Rakyat Bawahan 

Sumber: komen pembaca bertarikh 03hb Julai 2009 pada posting Gerakan Reformasi 1998 sudah mati?-UMNO Reform


PS: Cuba tanya secara ikhlas naluri hati kecil anda sendiri..kemanakah matlamat perjuangan anda? Adakah tindakan-tindakan yang anda ambil atas nama "reformasi & keadilan" dan seruan seorang pemimpin yang "samar & bercelaru" latar belakangnya sama sekali tidak bercanggah dengan segala amalan dan pegangan agama, bangsa dan negara kita?

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List