Tuesday 10 April 2012

JOM BERSIH 3.0 DIRUMAH APRIL 28 NI

-BUAT APA NAK JOIN DEMONSTRASI BUKANNYA BANG ANU ADA TURUN GAK, KALO ADA PUN SEKEJAP JE TAPI BILA FRU DATANG, MULALAH BUAT-BUAT SEMPUT NYAWA, YANG TINGGAL HANYA KAMU-KAMU YANG DIPERALATKANNYA!-


PR minta PRU lebih telus, BN laksanakan; Suruhanjaya yang juga diwaklili PR, namun pelbagai alasan diberikan.

PR minta hentikan, BN laksanakan Program GTP, pelaku rasuah tidak mengira parti mana (seperti yang dapat di kesan di beberapa negeri taklukan PR berkenaan rampasan tanah masjid, surau, kubur, salahguna pengambilan pasir dan banyak lagi lah!)

Buku jingGAY- Tiada di utarakan penghapusan PTPTN (baru dapat idea spontan ke Bang Anu? Kalo tak silap saye, engko punya idea ni dulu kan?), Air Percuma 20M= kira-kira RM12/bln, Tiada konsep perlaksanaan hanya untuk mempermainankan minda rakyat Malaysia, Negara Berkebajikan – tambahan subsidi (PR marah bila BN bagi subsidi, boleh sebabkan negara muflis lah, label sebagai rasuah lah tapi PR bagi subsidi, boleh pulak, siap UP LAGI jumlah pulak tu!), Perubahan PR – Transformasi BN, dan banyak lagi..

Apa yang yang dibangkitkan PR atau apa yang di janjikan BN, semua telah terlaksana dan di kotakan kerajaan BN tapi hanya satu RANGKAI JANJI saja yang TAK PERNAH DI KOTA-KOTAKAN..

Mana janji PR pada PRU 12 dulu? Mana Bang Anu? Jangan pandai mengata kerajaan tak tunaikan janji, puak kamu sendiri yang tak pernah memegang pada janji yang kamu taburkan kepada rakyat masa kempen 2008 dulu. Sebab janji tu lah puak kamu menang tapi sampai la ni janji tinggal janji saja, PRU 13 dah dekat, cepat-cepat buat satu list baru penuh dengan janji angan-angan PR lagi, mengata orang pandai siap nak buat demonstrasi sekali..ehh..betul-betul lah..apa jenis manusia macam ni ha?

Adik-adik, abang-abang, kakak-kakak, pakcik-pakcik, makcik-makcik, saudara dan saudari  seMalaysia, janganlah menjadi “alat” kepada species manusia yang hanya pandai mempermainkan perasaan, menaikkan semangat namun hanya untuk menghampakan demi untuk kepentingan peribadi.

Hari Sabtu, 28hb April ni baik dok rumah dengan family, tak usah kita nak “diperalatkan” lagi. Cuba baca pengakuan salah seorang penyokong tegar Bang Anu yang betul-betul insaf dan sedar perjuangan mereka hanyalah sia-sia dek kerana kepentingan peribadi Bang Anu. Klik di sini.

Ingatlah, yang berdemonstrasi dan mempertaruhkan nyawa serta keselamatan di jalanan itu adalah KAMU bukan DIA, yang KAMU PERJUANGKAN di jalanan itu yang digambarkan sebagai BERSIH atau REFORMASI itu sebenarnya bertujuan hanya satu -agar DIA sempat menduduki kerusi Perdana Menteri di PUTRA JAYA dan tiada sebab yang lain selain dari itu.

PS:Kalo Bang Anu ade turun demonstrasi pun, itupun sekejap aje (siap dengan bodyguard sekali) tapi bila FRU datang, mulalah buat-buat semput nyawa panggil ambulan..allllaaaa..lakonan 

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List