Monday 9 April 2012

“SEWA” BINI DENGAN BOSS KERANA GILAKAN HARTA DAN PANGKAT?

-AZMIN DI MINTA MEMBERI PENJELASAN TENTANG PERKARA INI NAMUN DIA MEMILIH UNTUK BERDIAM DIRI IAITU BERTENTANGAN DENGAN SIFATNYA. SELALUNYA, JIKA ADA PIHAK MEMPERLEKEHKAN ANWAR IBRAHIM, AZMIN LAH “JUARA” BERSILAT MENEPIS SEMUA “FITNAH” ITU TAPI BILA KENA BINI SENDIRI, KOKNYA BERDIAM SIH? BACUL YA? ATAUNYA KAMU MEMANGNYA DAYUS MIN?-

Mana nak simpan muka, satu dunia dah tahu, “sewa” bini kepada boss demi harta dan pangkat..kena lagi boss yang "kaki-pulun" yang tak reti nak kontrol diri atau pakai “sarung keselamatan” dan “tertembak dalam”, ambik kau, kang dah kena periksa DNA nak tentukan anak tu engko yang punye ke boss ko punye!

Yang menjadi mangsa adalah ahli-ahli PKR yang terpaksa menanggung aib akibat skandal demi skandal para pemimpinnya dan baru-baru ni, sebahagian pemimpin PKR cabang Ampang secara terbuka mendesak Timbalan Presiden, Azmin Ali menjawab segala tuduhan melibatkan beliau.

Desakan itu dibuat atas nama integriti dan bagi mengelak pakatan pembangkang kalah teruk pada Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 kerana la ni, memang ramai yang bercakap tentang Azmin dan keluarganya lebih-lebih lagi isu sumber kewangan bagi pemilikan saham pada 1992 hinggalah kepada satu skandal seks "berkongsi bini".

Dakwaan itu amat serius dan bagi manusia yang normal pasti tidak teragak-agak tampil menjawab bagi mempertahankan maruah keluarga.

S. Nallakaruppan bekas sahabat baik Anwar Ibrahim baru-baru ini mendakwa Ketua Pembangkang itu pernah mempunyai hubungan sulit dengan Shamsidar Tahir, iaitu isteri Azmin namun anehnya, Azmin memilih untuk tidak menjawab semua tuduhan itu dengan alasan kononnya beliau pernah menjelaskannya sebelum ini.

Ramai yang terkejut dengan reaksi Azmin termasuk daripada kalangan orang dalam PKR sendiri dan setahu mereka, tidak pernah Azmin tampil membuat penjelasan menyeluruh tentang isu-isu tersebut.

Maka tercetuslah pertanyaan besar apakah ada sesuatu mahu disembunyikan atau memang dakwaan itu mempunyai asas kebenaran sehingga sukar untuk dinafikan. Apakah Azmin juga mahu melindungi Anwar atas sebab-sebab tidak diketahui, yang Awang harap jawapannya tidak. Seperti suami-suami yang lain, beliau tentu sedar betapa menjaga maruah isteri adalah lebih utama daripada menjaga hati orang lain termasuk bos sendiri. Tiada siapa yang mahu menjadi suami yang dayus, begitu juga Azmin.

Sudahlah tidak mahu menjawab, beliau memperlekehkan pula suara ahli di peringkat akar umbi yang mahukan penjelasannya, sebagai golongan ‘buta dan tuli’. Sepatutnya kenyataan itu ditujukan kepada diri sendiri berdasarkan cakap-cakap dan dakwaan apa yang telah berlaku. Azmin lebih tahu maksudnya. -BISIK-BISIK AWANG SELAMAT


PS: Ada jugak manusia species macam ni kat dunia ni yer..


-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. AKU SELAKU RAKYAT SELANGOR DARUL EHSAN SERTA JUTAAN LAGI RAKYAT SELANGOR YANG TELAH MEMBERIKAN MANDAT KEPADA PKR BERDASARKAN JANJI-JANJI PRU 12 YANG LALU MEMINTA PENJELASAN DARI DSAI TENTANG PERKARA-PERKARA DIATAS SEBELUM BELIAU TERUS MENABUR JANJI-JANJI MASIN..

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List