Monday 20 January 2014

NUAR BRAHIM, HIDUP SEGAN, MATI TAK MAHU!

-BAGAIKAN ANJING YANG EKORNYA TERSEPIT DI CELAH KANGKANG, NUAR BRAHIM YANG DIHALAU KELUAR DARI NEGARA JEPUN MENYALAK TAK TENTU ARAH MENYALAHKAN PULA KERAJAAN MALAYSIA YANG PUNYA ANGKARA! SENDIRI MAU INGAT LAH! KEKEKE!!!

Nuar Brahim mungkin ingat dunia ni hanya berputar untuk dia sendiri sahaja. Nuar Brahim juga mungkin menyangka kalau dia tak wujud di dunia ini, kehidupan di dunia ini akan terhenti.

Mana ke tidak, semua kehendaknya bagaikan mesti dituruti, mereka-mereka yang menidakkan kehendaknya adalah salah dan tidak adil kerana hanya dia saja didunia ini yang betul, manusia yang lain semuanya salah dan yang paling sadis sekali, menuduh mereka yang tidak memenuhi kehendaknya berkonspirasi dengan kerajaan Malaysia termasuk kerajaan Jepun yang tidak membenarkannya masuk ke negara tersebut!

Tahap "denial" Nuar Brahim kini berada pada keadaan yang begitu kritikal sehinggakan silap-silap, jikakalau dia susah nak berak waktu pagi pun, pastinya kerajaan Malaysia pun mungkin beliau persalahkan juga!

Bagaikan nak meng"cover"kan kemaluan besarnya yang tidak mendapat keizinan dari kerajaan Jepun untuk masuk ke negara itu, Nuar Brahim cuba mengalih tumpuan dengan mendakwa kerajaan Malaysia telah memberikan "laporan terbaru" termasuk skandal-skandalnya kepada kerajaan Jepun hingga membuahkan larangan tersebut.

Apakah otak Nuar Nrahim yang dikatakan paling bergeliga tak pernah berfikir berkemungkinan negara Jepun terkenal dengan kekayaan adat dan budaya ketimuran menghalangnya dari memasuki negara tersebut kerana "keadaan dan sejarah skandal-skandal lampau" beliau sendiri?


Diakuinya sendiri yang negara Jepun sebagai sebuah negara demokrasi terkemuka di dunia, Nuar Brahim seharusnya menerima keputusan negara berkenaan menafikan kehadiran di sana tanpa prejudis dan tanpa soal. Itu adalah hak negara Jepun! What wrong with you Nuar?

Nuar juga bagaikan tidak malu membantah dan mempersoalkan kerajaan Jepun terhadap larangan tersebut!

Satu dunia sudah tahu siapa sebenarnya Nuar Brahim dan "hobi-hobi"nya maka tidaklah salah bagi Jepun yang diketehui umum mempunyai hubungan baik dengan kerajaan Malaysia menghalang "parasit atau virus" yang mungkin membawa "penyakit" masuk ke negara mereka! Wassallam.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List