Monday 20 January 2014

CERAMAH AZIZ DAP DIHADIRI 30 ORANG?

-PETANDA YANG KURANG BAIK BUAT BAKAL CALON TUPONG DAP ABDUL AZIZ ISA A.K.A "AJIS TANGGANG" APABILA CERAMAHNYA HANYA DIHADIRI OLEH KURANG DARI 30 ORANG! JENAKA LAH KO TOK JIS! KEKEKE!!!-


Mana ratusan penyokong-penyokong DAP baru sepertimana yang didakwa oleh Aziz di dalam status Facebook saban hari yang "berebut-rebut" mendaftar diri mereka menjadi ahli DAP Tupong? Kau tipu ya Jis? Kau syok sendiri ya Jis?

Sedangkan Matang itu adalah kawasan dimana letaknya Pusat Khidmat DAP Tupong yang diselaras oleh Ajis sendiri. 

Memalukan betul aksi si Ajis yang "menumpang" pada Ceramah PAS berceramah dihadapan kurang dari 30 hadirin (campur dengan ahli-ahli sukarelawan pembangkang sendiri) di Matang, Petra Jaya semalam.

Rupanya kau tak sepopular yang kau sangkakan ya Ajis? Betul-betul menghabiskan beras dan tak balik modal belanja untuk promosi, persiapan ceramah tu kan? 


Masyarakat Tupong, khususnya kaum Melayu dan Bumiputera tahu akan "bahaya"nya menyokong DAP dan Ajis kini semestinya sudah mula menyedari untuk menawan Tupong tidaklah semudah mana yang telah beliau gambarkan! Wassallam.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List