Monday 30 December 2013

TERKINI: CHEGU BARD BETUL-BETUL BAWAK SUWEH PERGI KE SARAWAK!

-KALAULAH STATUS YANG BARU DIPOSTING KAT FB CHEGU BARD NI BETUL, CHEGU BARD PATUT SALAHKAN DIRI SENDIRI KERANA KEHADIRANNYA DI BUMI KENYALANG MEMBAWA KETEGANGAN PADA KEAMANAN NEGERI INI! DAH JUMPA KER "BIJIK KEDAUNG" (TELUR) KO YANG HILANG TU? KEKEKE!!!-


Sebentar, tadi Chegu Bard atau yang nama sebenarnya Badrul Hisyam Shahrin, aktivis Malaysia dan ahli Parti Keadilan Rakyat membuat posting pada akaun FB mendakwa seorang rakan SAMM Sarawak ditahan polis ketika menghantarnya ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching.

Chegu Bard, yang nyata gagal mengkotakan janji setelah bercakap besar akan mengadakan demonstrasi dihadapan rumah Ketua Menteri Sarawak semalam bagaikan anjing yang menyepit ekor dicelah bontotnya (padanlah dengan namanya Chegu Butt) dijadualkan balik ke Semenanjung selepas lawatan hambarnya di negeri Sarawak.

Walaupun berita mengenai tangkapan ini masih belum ada kesahihannya, namun terdapat juga sumber menyatakan seorang lelaki yang didakwa telah mengeluarkan ugutan terhadap Ketua Menteri Sarawak beberapa hari yang lalu.

Jika benarnya kata sumber ini, akulah yang pertama sekali ingin mengucap syabas dan tahniah kepada PDRM kerana menjalankan tugas yang pantas dan cekap. Aku juga lah pertama bertepuk tangan dan ketawa tergoleng-goleng! Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List