Monday 15 July 2013

VIDEO: PASANGAN PORNO MURAHAN MOHON MAAF KEPADA UMAT ISLAM!

-SONANG-SONANG JE KO BERDUO MINTAK MAAF YER! BOLEH, MEMANG KAMI BOLEH MAAFKAN TAPI HUKUMAN PERUNDANGAN NEGARA INI MESTI DILAKSANAKAN KE ATAS PASANGAN TERSEBUT AGAR MENJADI PENGAJARAN KEPADA SEMUA SUPAYA TIDAK SEWENANG-WENANGNYA MEMPERMAINKAN AGAMA ISLAM MAHUPUN AGAMA YANG LAIN DIMASA DEPAN DEMI MENJAGA KEHARMORNIAN NEGARA INI! WE MIGHT FORGIVE BUT WE DEFINITELY WOULD NEVER FORGET! KEKEKE!!!-

Kecaman dan tekanan daripada masyarakat Malaysia mungkin telah memaksa pasangan keji Alvin Tan (Tan Jye Yee, 25 tahun) dan Vivian Lee, 24 tahun untuk membuat rakaman video untuk memohon maaf kepada seluruh umat Islam.

Video ini jelas dapat dilihat dirakam dalam keadaan "terpaksa" lagipun seluruh umat Islam di Malaysia sedang ternanti-nanti "kejutan" yang telah dijanjikan oleh mereka berdua dalam laman twitter setelah akaun Facebook mereka ditutup.

Memang bulan Ramadahan dan amalan Islam menggalakkan kita saling maaf-memaafi namun dalam perkara ini, umat Islam di Malaysia mungkin dapat memaafkan "keterlanjuran" mereka dengan syarat mereka dikenakan hukuman berat.

Ini adalah agar ianya menjadi pengajaran keras supaya tiada "pasangan Alvin & Vivian" yang lain muncul dimasa akan datang menghina Islam dan kemudiannya dengan senang memohon maaf selepas itu.




PS: Kalo ikut hati aku, aku sula jer menatang dua ekor ni! Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. hoi setan babi, jangan harap ko dua ekor akan dimaafkan. nantikan pengkesahan nasib diri korang dua ekor bila kita bertemu nanti.

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List