Thursday 24 January 2013

KOMPOM USTAZ NASHA AKAN MASUK UMNO?

-KETUA PEMUDA PAS SI NASRUDIN HASSAN JELES PADA USTAZ NASHA YANG MENGIRINGI ROMBONGAN PN NAJIB KE GAZA SEBAB ITU DIA "MENGKEK" SANGAT KOT! USTAZ NASHA DAH SAMPAI KE GAZA, KO (NASRUDIN) ADA? KEKEKE!!!-

 
Tindakan Ketua Pemuda Pas Pusat, Nasrudin Hassan yang memperlekehkan lawatan kemanusiaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ke Gaza diselar oleh Ketua Pemuda Umno hari ini.
 
Khairy Jamaluddin berkata, Nasrudin tidak harus bertindak sedemikian kerana lawatan tersebut bertujuan memberi sokongan kepada perjuangan rakyat Palestin membebaskan negara mereka daripada Israel.
 
Menurut Khairy, Nasrudin sebenarnya iri hati kerana lawatan Perdana Menteri mendapat sambutan luar biasa rakyat Palestin dan pemimpin Hamas.
 
"Nasrudin sepatutnya mengetepikan kepentingan politik dengan memberi sokongan penuh kepada Perdana Menteri kerana lawatan itu menunjukkan rakyat negara ini sentiasa menyokong perjuangan rakyat Palestin.
 
"Sikapnya itu amat tidak matang apabila mencampurkan soal politik dalam negara dengan perjuangan kemanusiaan bagi membebaskan bumi Palestin dan rakyatnya yang dizalimi Israel sejak puluhan tahun lalu," katanya kepada pemberita selepas mengadakan perjumpaan dengan ketua-ketua Pemuda Umno Pahang dalam siri lawatan kerjanya bagi meninjau persiapan menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 di Temerloh.
 
Beliau berkata demikian bagi mengulas kenyataan Nasrudin yang mengeluarkan kenyataan mencemuh lawatan kemanusiaan Perdana Menteri ke Gaza dengan perkataan kesat dalam blognya.
 
Selasa lalu, Najib menjadi Perdana Menteri Malaysia yang pertama untuk menjejakkan kaki di bumi Palestin dalam rangka lawatan kemanusiaan ke Gaza.
 
Dalam lawatan singkat itu, Najib ditemani isteri Datin Seri Rosmah Mansor, Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman, dan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom.
 
Sumber: KL Pos
 
-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List