Saturday 12 January 2013

HIMPUNAN HALALKAN ZINA BERSAMA ISTERI ORANG LAIN

-MAT SYABUN MENYOKONG HIMPUNAN HALAKAN ZINA BERSAMA ISTERI ORANG LAIN KERANA DIA SENDIRIKAN PERNAH "TERKANTOI" DULU .. GHAPO? LUKA LAMA BERDARAH KEMBALI KER ATAU NAFSU BERAHI NAIK LAGI? KEKEKE!!!-


Tidak dapat nak dinafikan bahawa himpunan Shamshidar hari ini adalah himpunan ulang tayang yang pernah dilakukan oleh Si Mat Syabun tu dulu.
Sebelum ini, kita semua dah sedia maklum bahawa Si Mat Syabun tu pernah kantoi berkhalwat dengan isteri orang di sebuah bilik hotel mewah.
Namun, kes khalwat tu berjaya diketepikan hanya kerana masalah teknikal dimana saksi penguatkuasa yang bertugas tersilap memberikan maklumat.

Walaubagaimana pun, isu tersebut jelas mencemar nama baik Si Mat Syabun sehingga terpaksa dibekukan oleh PAS dari terus bersuara lantang buat seketika.

Tetapi, dalam masa yang sama, PAS menghalalkan Mat Syabun untuk mengadakan ceramah - ceramah bagi menjelaskan keadaan tersebut kepada penyokong - penyokong mereka.

Boleh dikatakan, dalam setiap ceramah yang dibuat oleh Mat Syabun, dia berulang - ulang kali menyatakan bahawa dia telah diperangkap oleh Si Ketua Penipu tu.

Macam - macam sumpah seranah yang dihamburkan kepada Si Ketua Penipu tu sehingga timbul kes liwat Si Ketua Penipu tu yang dibangkitkan oleh DAPigs.

Si Mat Syabun pun turut menggunakan peluang tu untuk terus memburuk - burukkan Si Ketua Penipu tu dengan gelaran 'Sheikh Al Juburi" dan 'Kaki Pungkoq'.

Tapi, sekarang semuanya dah berubah. Si Mat Syabun tu tak lagi berdendam dengan Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan. Dalam hati siapa yang tau, ye tak.

Sekarang, Si Mat Syabun tu merupakan antara pemimpin tegar yang mahu mempergunakan Si Ketua Penipu tu demi mencapai tujuan mereka untuk merampas Putrajaya.

Tinggal lagi, diorang buat bukan untuk rakyat. Sebaliknya, diorang sokong Si Kaki Pungkoq tu atas dasar kepentingan diri sendiri je.

Sebab itu sehingga ke hari ini, bila didesak agar DAPigs dan Si Mat Syabun tu buat pengakuan terhadap pendedahan yang dibuat dulu, diorang hanya menguncikan mulut.

Tidak dapat dinafikan bahawa kemungkinan isu itu akan dibangkitkan kelak bagi tujuan untuk menyingkirkan Si ketua Penipu tu dari menjadi Perdana Menteri.

Al maklum la. Kita bukan tak kenal dengan puak - puak Pakatan ni. Diorang ni memag kuat menipu. Bukan dengan rakyat je diorang menipu. Sesama diorang pun macam tu jugak.

Tapi, untuk sementara waktu ni, diorang sokong je la Si Ketua Penipu tu walaupun terpaksa menghalalkan penzinaan seperti yang pernah dilalui oleh Si Mat Syabun tu dulu.

Korang bayang la. Kalau Si Mat Syabun tu pernah terlibat dalam skandal berkhalwat dengan isteri orang pun boleh jadi Timbalan Presiden PAS, inikan pulak Si Ketua Penipu tu.

Jadi, buat apa nak heran sangat kalau diorang buat Himpunan tu untuk tujuan yang sama? Dah nama pun Pakatan Penipu Rakyat. Apa lagi yang diorang mampu buat!!!
Sumber: Semut Hitam
-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List