Friday 14 December 2012

DAP AKAN TOLAK ANWAR & SETUJU HADI AWANG JADI PM?

-MUNGKIN DAP TAHU SEBAB UTAMA YANG MENYATUKAN ATAU "MENGIKAT" PENYOKONG-PENYOKONG PAS ADALAH ISLAM MANAKALA YANG MENYATUKAN PKR ADALAH TEMPAT BERMASTAUTINNYA MEREKA-MEREKA YANG TAMAK, HAMPA, OPPORTUNIST, REJEK, LGBT? DAN BERMASALAH? … TAK GITU? KEKEKE!!!-


Dakwaan Lim Kit Siang baru-baru ini yang mengatakan Parti DAP tidak pernah takut dengan pemimpin PAS sebenarnya penipuan dan autar belaka!!! Parti DAP, terutamanya si Lim dua beranak tu pada hakikatnya bagai nak terkencing dalam seluar takutkan pemimpin PAS sebenarnya. (sila klik sini)

Manakan tidak, apabila PAS mengwar-warkan hanya Presiden PAS Hadi Awang yang layak menjadi Perdana Menteri Malaysia (sekiranya ditakdirkan PR memenangi PRU ke 13 kelak .. adusssh!!), mereka-DAP bagaikan "menyinsing lengan" menegaskan pula hanya Datuk Seri Anwar Ibrahim-PKR yang layak!

Jadi, di manakah keikhlasan Lim Kit Siang ketika menyatakan, "Hubungan parti pembangkang adalah sama dan setara, menghormati pandangan dan perbezaan."?

HOI APEK!! SUKA ATI MAK BAPAK ATUK NENEK ORANG ISLAM SENDIRI LER NAK LANTIK SIAPA-SIAPA YANG JADI PEMIMPIN ISLAM DI NEGARA ISLAM NI!!! LU APA HAL? LU PUNYA NENEK PUNYA NEGARA KER? KONG PUN BO YONG!!!

Mentang-mentanglah lu orang ada "butang kontrol rahsia" Bang Anu, lu orang nak lantik dia jadi pemimpin boneka sebelum lu orang nak "take-over" ker? (Ishh .. naik emo pulak aku ni!!)

Berbalik pada topik asal posting ni, jika dakwaan DAP yang mereka tidak takutkan PAS; "declare" dan bersetuju je ler dengan cadangan PAS yang hanya Hadi Awang lebih layak jadi Perdana Menteri berbanding Anwar Ibrahim!

COME ON APEK, CHA-YONG KIT SIANG, YOU CAN DO IT .. Kalau anda benar-benar tidak takut dengan PAS dan jika benar anda menghormati suara majoriti Islam seperti yang anda-DAP dakwa, nyatakan secara terbuka dan jelas kepada orang ramai mengenai pendirian DAP berkaitan perkara ini di Kongress DAP ke 16 di Pulau Pinang pada hujung minggu ini nanti!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List