Thursday 16 February 2012

RAJA AUTAR PUTAR ALAM SI ABU NAWAS

-SEDANGKAN VIDEO CHINA DOLL YANG TERANG-TERANGAN MENUNJUKKAN DIA SEBAGAI PELAKON UTAMA PUN DAPAT DI "SPIN", APATAH LAGI SETAKAT KATA-KATA TU?

SETAKAT nak spin tersilap kenyataan sokong keselamatan “negara” Israel tu, isk-isk-isk, tak ada masalah ler bagi Datuk Seri Anwar Ibrahim..kacang je..

Terkenal dengan kepakaran dan skil “spinner’nya, sekali lagi dalam sejarah Malaysia, semua penyokong-penyokong tegar Pakatan Rakyat (PR) tertipu dengan permainan lidah Si Abang Anu tu..

Biarpun “terkantoi” ketika ditemu bual Wall Street Journal (WSJ) bulan lalu dimana Abang Anu menyatakan pendiriannya “menyokong sebarang usaha untuk melindungi keselamatan rejim Israel”, dengan “selambernya” sekali lagi dia membiaskan tentang pendiriannya ketika temubualnya dengan WSJ sebelum itu dengan satu kenyataannya yang terbaru beberapa jam sebentar tadi.

"Saya hargai pandangan dan semangat sahabat-sahabat dari Pas, Majlis Syura Pas dan seluruh gerakan dakwah dan pertubuhan Islam yang berterusan membela nasib rakyat Palestin.”

"Ketetapan Pas yang menentang keras pencerobohan dan kezaliman Israel terhadap rakyat Palestin turut dikongsi oleh seluruh rakyat Malaysia,” tegas Anwar.

Hek elek..sedangkan video China Doll yang terang-terang muka dier sebagai pelakon utama itu pun dapat “ditepis” nya apatah lagi setakat kata-kata tu?

Liwat, gay, sex bebas, kahwin sejenis dan terkini, MENYOKONG KEWUJUDAN ISRAEL  (yang telah di tetapkan ALLAH sebagai MUSUH ISLAM HINGGA KE HARI QIAMAT) .. segalanya itu bertentangan dengan aqidah Islam!!

Wahai saudara-saudara seISLAMku di dalam PR, janganlah begitu taksub dengan seorang pemimpin yang nyata sudah begitu jauh terpesong pegangan aqidahnya..masih belum terlambat untuk kamu semua berpatah balik ke jalan yang sebenarnya. Usahlah tertipu lagi dengan kata-kata Raja Autar Putar Alam Si Abu Nawas tu.

PS: Tukar selera pulak malam ni..malas nak tulis Bahasa Inggeris..testing Bahasa Malaysia


-UnReportedNews™®

4 comments:

  1. itulah kelebihan pak Sheikh, hanya dengan menafikan sahaja, semua penyokong percaya dan bertepuk tangan.

    mungkin kita terpaksa mengakui, "Anwar telah buktikan rakyat Malaysia mahukan pemimpin yang hanya pandai bercakap, walaupun dengan putar belit".

    p/s; bro, sesekali tulislah bahasa malaysia. senang saya nak faham..hehe

    ReplyDelete
  2. Orang sarawak tak payah nak sibok sibok mengenai YB Anwar Ibrahim. Di Sarawak 99% orang bangsa Melayu miskin dgn segala galanya. Kaum dayak dan cina sekarang lebih maju dari kaum melayu yang hanya taksub sokong kerajaan tetapi apa yg ada pada mereka. Selepas cina kaum dayak punya ekonomi yg kukuh. Segi kedudukan dlm perkhimatan awam mereka sudah melebihi kaum melayu walau pun kaum cina sedikit. Dari segi pendidikan kaum cina dan dayak juga sudah jauh mengatasi kaum melayu. Dari segi keruntuhan ahlak kaum melayu mendahului senarai dan jumlah berbanding kaum cina dan dayak.Setiap hari perayaan kaum melayu banyak mabuk dari kaum cina dan dayak.Harta tanah kaum dayak dan cina jauh meninggalkan kaum melayu.Bermatian sokong kerajaan tapi apa yg mereka dpt selain rm10 waktu mengundi.Sebenar yg untung adalah kaum dayak dan cina dari kemenangan yg dijamin oleh kaum melayu.

    ReplyDelete
  3. Encik Ikan Kurapu..kenapa orang Sarawak tak boleh sibok pasal Bang Anu lak? Dia bercita-cita nak jadi PM Malaysia..ini melibatkan Sarawak jugak..anda ini seorang racist ker?..daripada response anda, saya berpendapat anda kurang berpendidikan kerana fakta-fakta anda semuanya salah..99 peratus rakyat Melayu Sarawak miskin? Salah tu..kalau kat Kelantan di bawah kerajaan PAS (PR) memang betul..do your homework before deciding to comment on other people's blog, thank you. :)

    ReplyDelete
  4. Agaknya ikan kurapu ni salah masuk sungai!!!??

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List