Friday 7 October 2016

Dua Pencuri Diliwat 'Lelaki Gergasi" Selama Lima Hari


Dua pencuri pastinya menyesali apabila memilih untuk memecah-masuk sebuah rumah seorang lelaki gay di mana kemudiannya mereka berdua diliwat oleh pemilik rumah tersebut selama lima hari berturut-turut.

Garfield Morgan, 54-tahun dan rakan sepenjenayah lamanya Kim Gorton, 36-tahun, kedua-duanya mempunyai rekod jenayah pecah-rumah dikatakan telah memecah-masuk beratus-ratus buah rumah sepanjang karier mereka.

Namun setelah mengalami pengalaman mengerikan dalam kejadian episod liwat di rumah yang berlokasi di Florida, Amerika Syarikat tersebut, berkemungkinan kedua-duanya mereka akan berfikir dua kali sebelum hendak melakukan jenayah lagi.

Pemilik rumah tersebut; Harry Harrington, bertubuh sasa dengan ketinggian 6 kaki 7 inci dengan berat badan 300 paun terkenal sebagai seorang gay dan pernah di penjarakan kerana jenayah kesalahan serangan seksual.

Diklasifikasikan sebagai seorang pesalah agresif dan pemangsa, pastinya dia bukanlah jenis manusia yang anda mahu sakitkan hati namun itulah yang Morgan dan Gorton lakukan apabila mereka memecah-masuk ke dalam rumahnya pada malam yang malang itu.

Harrington, yang juga dikenali sebagai 'The Wolfman', dengan mudah mengalahkan kedua-dua mereka sebelum mengikat dan mendera mereka secara seksual selama lima hari berturut-turut.

Pihak polis mendapat tahu kejadian ini hanya setelah mendapat laporan dari seorang jiran yang mendengar tangisan kedua orang lelaki tersebut meminta tolong.

Orang ramai mempunyai pelbagai respon mengenai kejadian ini dimana ada yang berpendapat memang kedua penjenayah itu memang seharusnya menerima "hukuman" sebegitu manakala ada juga yang berpendapat, "hukuman" mereka iaitu "diliwat oleh seorang 'gergasi' selama lima hari" adalah terlampau kejam.


Morgan dan Gorton ditahan atas dakwaan pecah rumah sementara Harrington ditahan atas jenayah seksual. -UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List