Wednesday 6 August 2014

TU DIA ... TAN SRI KHALID IBRAHIM JAWAB SURAT TUNJUK SEBAB




"Saya ingin menegaskan bahawa setelah saya dilantik sebagai Menteri Besar Selangor, mengikut peruntukkan Undang- undang Tubuh Negeri Selangor, saya perlu menghormati dan melaksanakan obligasi saya untuk menegakkan peruntukan Undang- undang tersebut, yakni saya masih mendapat sokongan majoriti (confidence of the majority) dalam Dewan Negeri Selangor dan tidak terdapat apa-apa alasan mengikut Undang-undang Tubuh Negeri Selangor mengapa saya seharusnya meletakkan jawatan saya."

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List