Wednesday 6 August 2014

BREAKING NEWS: PELANCONG ASING DIROMPAK & DIBUNUH DI KUCHING? (UPDATED)




Gambar-gambar ini aku ambik semasa nak menghantar anak aku sekolah pagi tadi di Jalan Tunku Abdul Rahman, Kuching.

Menurut sumber polis, mangsa, seorang pelancong lelaki warga asing berkulit putih di percayai di pukul oleh lebih dari seorang suspek di hadapan sebuah kedai telekomunikasi di sebelah hotel bujet.

Mangsa juga dipercayai  cuba melarikan diri namun gagal dan mati di hadapan sebuah perhentian bas berdekatan tempat kejadian.

Kelihatan juga unit forensik serta unit anjing pengesan polis yang menyiasat di kawasan berkenaan.

Identiti mangsa masih belum didedahkan pihak polis yang sedang menyiasat kes ini.


(Updated) DUA mangsa merupakan warga Ireland berusia 22 dan 23 tahun, pelajar jurusan perubatan yang membuat praktikal di salah sebuah hospital swasta di Sarawak.

Salah seorang mangsa di percayai di tikam di bahagian belakang dengan sebilah pisau yang masih tertusuk di badannya. Kedua mayat ditemui polis terbaring di tepi kedai telekomunikasi dan di hadapan perhentian bas di jalan berkenaan.

Sumber polis menyatakan kedua mangsa sebelum kejadian dikatakan telah minum di sebuah pusat hiburan berdekatan dan berjalan melalui kawasan tersebut sebelum bertengkar dan bergaduh dengan sekumpulan lelaki yang menaiki sebuah kereta.

Difahamkan TIGA suspek lelaki tempatan telah ditahan polis berkatian kejadian tersebut. (Updated) Suspek keempat juga telah diberkas oleh pihak polis lebih kurang jam 4.45 petang sebentar tadi di kawasan Kenyalang di Kuching.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List