Thursday 28 August 2014

SESIAPA TAK TAAT KEPADA KETUM BOLEH BERAMBUS KELUAR DARI PAS!!!


Patut pun Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad (PAS) di ludah dan di lempang oleh orang awam sebelum ini kerana beliau adalah manusia yang lupa akan asal usul dirinya.

Belum lagi hilang kesan tamparan di pipinya, Khalid, semalam memberi amaran kepada pemimpin dan ahli PASnya sendiri agar mentaati KETUM Nuar Brahim Pakatan Rakyat (PR) dengan hanya mencalonkan isterinya Jijah Kipas sebagai MB Selangor baru dan sesiapa yang tidak menyokongnya boleh berambus keluar dari PAS.

"Saya gesa mereka baik di kalangan pemimpin atau ahli PAS yang tidak mahu melaksanakannya (menyokong Jijah Kipas menjadi MB Selangor) agar masuk Umno atau BN atau bergerak sendiri. Tinggalkan PAS dan buatlah apa yang anda mahu,” kata Khalid.

Agaknya Khalid begitu marah dengan keengganan Presiden PAS Haji Hadi Awang dan Majlis Syura Ulama yang telah membuat keputusan yang bercanggah dengan pendirian Pakatan Rakyat dalam isu MB Selangor. 

Sebaik-baiknya, sebelum Khalid menasihati orang lain agar mentaati pemimpin mereka, beliau harus dulu ingat siapa dan taat kepada ketua partinya sendiri (Hadi Awang-PAS) dan bukanlah si KETUM Nuar Brahim.

Janganlah pula Khalid ibarat seperti anjing yang bukan saja telah lupa dengan tuannya sendiri malah sanggup menyalak dan mengigitnya apabila menemui "tuan" yang baru .. Kekeke!!!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List