Tuesday 17 September 2013

TAHNIAH NAJIB TEGAS, ABU "BANGKAI" CHIN PENG TAK DIBENARKAN JEJAK MALAYSIA!

-KERAJAAN TIDAK MEMBENARKAN MAYAT ABU MAYAT CHIN DIBAWA KE MALAYSIA! KOMUNIS KEPARAT DIHARAMKAN KE MALAYSIA! JANGAN KATA "BANGKAI" BAPAK KOMUNIS TU, ABU BANGKAI DIER PUN TAK BOLEH JEJAK MALAYSIA! KOMUNIS BOLEH "GO TO HELL!" KEKEKE!!!-


Datuk Seri Najib Razak berkata, kerajaan tidak akan terbabit sama sekali dalam urusan pengebumian Chin Peng yang meninggal dunia di Bangkok, pagi tadi.

Perdana Menteri menegaskan, kerajaan juga percaya urusan pengebumian bekas Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya (PKM) itu akan dilakukan di Thailand.

“Kerajaan tidak akan membenarkan mendiang dikebumikan di Malaysia atas faktor sejarah dan kekejaman yang dilakukannya,” katanya pada sidang media di sini, sebentar tadi.

Perdana Menteri berkata, kerajaan juga tidak akan membenarkan abu mayat Chin Peng dibawa pulang ke negara ini walaupun diminta ahli keluarga mendiang.


-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List