Saturday 3 August 2013

UnReportedNews™® TEWAS LAGI KEPADA MELANAU BLOGGER™

-RANKING TERKINI BLOGGER-BLOGGER SARAWAK! PAYAH BETUL NAK KALAHKAN BROTHER AKU YANG SORANG NI! TAPI TAK APA, KITA TINGKATKAN LAGI USAHA YER! TAHNIAH BRO! TIDAK LUPA JUGA UCAPAN SYABAS KEPADA RAKAN-RAKAN BLOGGER YANG LAIN! KEKEKE!!!-


Rajah diatas merupakan  RANKING BLOG POLITIK SARAWAK DALAM MALAYSIA BERDASARKAN ALEXA.

Sarawak Online setakat ini sempat menyenaraikan 31 blog politik yang wujud di Sarawak. Terdapat 26 blog Pro Barisan Nasional dan 5 blog Pro Pakatan Rakyat yang aktif.

Ranking dibuat berdasarkan sumber rujukan utama iaitu Alexa.Com. Kedudukan yang kita lihat diatas (untuk ranking Malaysia) adalah berdasarkan kedudukan blog untuk kategori keseluruhan termasuk blog Hiburan, Sukan, Politik, Berita dan lain-lain. Namun Sarawak Online memilih senarai blog yang telah dikesan sebagai Blog Politik Sarawak. 

Diharap, dengan adanya usaha ini boleh menaikkan semangat dan peningkatan usaha para blogger-blogger politik di Sarawak. -Sarawak Online

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List