Wednesday 21 August 2013

MAYAT BOS GANGSTER 04 DIARAK SEPERTI WIRA?

-SASPEK BOS KONGSI GELAP 04 YANG MAUT DALAM INSIDEN BERBALAS TEMBAKAN DENGAN POLIS BARU-BARU INI SEUMPAMA "ROBIN HOOD" MODEN PULA APABILA KAUM KELUARGA SERTA SAHABAT HANDAINYA MENGADAKAN PERARAKAN & TANPA SEGAN SILU MEMPERTAYANGKAN LOGO/NO. O4! DALAM ERTIKATA LAIN, KOMUNITI INI MENG"HALAL"KAN AKTIVITI GANGSTERISM? KEKEKE!!!-


Khabar-khabar angin yang menyatakan bahawa samseng-samseng GANG 04 ingin membalas dendam dan tunjuk kuat, ternyata benar. 

Mereka seolah-olah mencabar pihak polis untuk mengambil tindakan terhadap mereka. 

Dan tidak itu sahaja, mereka berlagak seolah-olah mereka adalah penguasa sebenar negara ini bertujuan menakut-nakutkan anggota polis dan orang awam.



Barangkali juga mereka berasakan PDRM sama seperti Polis India di dalam filem-filem gangster Tamil, Hindi, Malayalam dan Telegu yang boleh diperbodoh-bodohkan dan digertak-gertak dengan keganasan mereka.

Silap besar!

Kematian lima orang anggota GANG 04 di Pulau Pinang, dua hari lepas, ternyata tidak memberi pengajaran kepada samseng-samseng India itu. 

Sebaliknya dengan penuh lagak, mereka mengarak mayat Gobinath a/l Jayasooryam yang juga merupakan salah seorang ketua GANG 04.

Gobinath telah ditembak mati di dalam bilik utama di tingkat 11 sebuah apartment di Sungai Nibong. 

Dia merupakan pemegang dua rekod jenayah dan merupakan bekas tahanan EO.

Sementara itu, GANG 04 menepati ramalan apabila mencabar pihak polis untuk berhadapan dengan mereka apabila memaparkan simbol dan lambang 04 di beberapa kawasan berikut di Selangor:





(1) Pekan Banting membabitkan, Pondok Bit Polis Pekan Banting, Lorong Maybank, bus stop Pasar Banting, belakang bangunan Galian Cit, bekas Kilang Corum, Restoran Ummi dan dinding pagar Ibu Pejabat Polis Daerah Banting iaitu di sebelah bangunan kedai.

(2) Taman Banting Baru melibatkan, kedai SINGER, kabin Pejabat Persatuan Penduduk Banting Baru, kedai mee jawa Saha, kedai corner lot sebelah cuci kereta, dinding tapak projek bangunan kedai Banting Baru dan peti TNB.

Pihak polis bagaimanapun percaya, perbuatan tersebut dilakukan oleh GANG 18 atau individu yang bersimpati memandangkan GANG 04 tidak beroperasi di Banting. - The Flying Kick 

-UnReportedNews™®

1 comment:

  1. Banyaknya pengikut dan penyokong ketua samseng 04. Dan tak boleh nak dinafi yang dia ni memang gengster. Tapi Lim Lip Eng tentu masih tak mau percaya.

    Semua yang kena tembak dan yang hadir di majlis keramaian tu ahli DAP? Pasal tu kot DAP jadi Main Sponsor, sebab dia jugak God Father kepada penjenayah2 ni.

    Nampaknya selamat lagi Guan Eng dalam pemilihan semula CEC nanti dengan propaganda terbaru ini. Ahli2 kaum India yang dikatakan terpinggir tentu sokong dia 101%.

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List