Wednesday 24 July 2013

PRK KUALA BESUT: SIAPA YANG BABI SANGAT NI?

-SIAPALAH YANG BABI LAKNAT MENYAMAKAN TOK GURU NIK AZIZ & DATUK SERI HADI AWANG SAMA DENGAN KHINZIR! NI BETUL-BETUL DAH SAMA DENGAN TAHAP KURANG HAJAR IBLIS NI! SECARA OBVIOUS & LOGIKNYA, INI BUKANNYA "PERMAINAN BN"! HABIS SIAPA YA?-


Ini adalah cubaan reverse-psywar (tahap tadika) yang telah gagal memberi impak dalam kempen PRK Kuala Besut! 

Ianya adalah satu tindakan yang dianggap terdesak, yang begitu siknifikan sekali untuk menyemarakkan perasaan amarah dan benci pengundi kepada BN dan sebaliknya memberi sokongan kepada pihak lawan.

Alhamdullillah, pengundi-pengundi Kuala Besut tidak terumpan akan taktik kotor dan mereka sendiri dapat membuat pengiraan siapa yang bertanggungjawab ke atas perkara ini.

Persoalan kini, adakah empunya-empunya badan berkaitan mengetahui perkara ini namun terus jua merelakan mereka sendiri di"perbabi"kan sedemikian rupa demi untuk meraih undi? 

Barisan Nasional: Wallahi Wabillahi Watallahi, Barisan Nasional tidak pernah mengeluarkan risalah penghinaan sebegini melainkan fitnah semata-mata!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List