Wednesday 12 June 2013

BETULKAH ORANG SEMENANJUNG BENCI SANGAT DENGAN ORANG SABAH & SARAWAK?

-AWAS! JANGAN MUDAH TERPEDAYA DENGAN PAGE FB YANG MEMPOSTINGKAN KATA-KATA PROVOKASI YANG BERBAUR PERKAUMAN & KEAGAMAAN YANG INGIN MEMECAH-BELAHKAN PERPADUAN RAKYAT MALAYSIA! BODOH BETUL ADMIN FB BERKENAAN YANG DIPERCAYAI ADALAH WARGA ASING YANG CUBA MENYAMAR SEPERTI SEORANG RAKYAT MALAYSIA (DARI SEMENANJUNG MALAYSIA)! KEKEKE!!!-

UnReportedNews™® "terserempak" dengan Page FB "Semenanjung Malaya Anti Sabah Dan Sarawak" (klik sini) sebentar tadi.

Page ini penuh dengan maki-hamun berkaitan dengan agama, kaum dan bangsa bertujuan memprovokasikan kemarahan masyarakat Sabah & Sarawak terhadap saudara-saudara kita di Semenanjung Malaysia.

Mohon semua pembaca, baik dari dari Sabah & Sarawak serta Semenanjung Malaysia, baik dari fahaman politik Pakatan Rakyat atau Barisan Nasional agar bertenang serta tidak mudah terpengaruh dengan segala provokasi-provokasi yang dilemparkan dalam Page FB tersebut yang dipercayai diadminkan oleh warga asing.

Niat sebenar admin Page FB tersebut bersama beberapa orang pengikutnya tidak diketahui namun apa yang jelas mereka berniat ingin menganggu-gugatkan keharmonian dan perpaduan rakyat di Malaysia ini.



UnReportedNews™® juga ingin memohon jasa baik pembaca agar membuat seberapa banyak laporan polis terhadap Page FB (ID PAGE @[128139650678878:0]) agar tindakan sewajarnya diambil termasuk menutup akaun FB tersebut.

-UnReportedNews™®

1 comment:

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List