Friday 24 May 2013

VIDEO: TIAN CHUA DIUSUNG MACAM "MAYAT"

-SEBIJIK MACE NATE SEKOQ TU JE, YANG KURE SANGKAR ROTE PANJE JE! SYABAS ABE-ABE POLIS, JANGE LUPA PLAK SAMAK TANGE TU YE! KEKEKE!!!- 

Korang tengok sendiri Tian Chua enggan mengikut arahan yang telah dikeluarkan oleh anggota PDRM yang telah diamanahkan supaya menahannya.

Sikap kurang ajar pemimpin pembangkang ini jelas menunjukkan mereka ini kurang ajar dan tidak mengikut arahan yang telah diberikan.

Anggota PDRM telah memujuk Tian Chua supaya memberikan kerjasama, namun setelah beberapa minit anggota yang berlemah lembut memujuk namun gagal. 

Tian Chua memberikan alasan tidak akan mengikut jika tanpa pegawai atasan. Setelah lama memujuk akhirnya angkat masuk kedalam kereta. Pada masa yang sama Tian Chua melembutkan diri dan jatuh ke lantai.




Ini adalah taktik untuk menimbulkan rasa simpati. Gampang sungguh pemimpin PKR nie. Mencari publisiti murah. 

Siapa yang tak kenal Tian Chua? Pakar gigit telinga polis, langgar orang, serang polis, cetus kekecohan dan paling hebat yang dia pernah buat ialah menuduh insiden di Lahad Datu sebagai satu "sandiwara" BN..!!!

Tian Chua pernah didakwa kerana mencederakan Konstabel Rosyaidi Anuar, 22, di jalan menghala ke bangunan Parlimen pada 10.45 pagi 11 Dis 2007.

Tian Chua telah dijatuhi hukuman oleh Mahkamah Majistret Kuala Lumpur dengan hukuman enam bulan penjara dan denda RM3,000 selepas beliau didapati bersalah terhadap tuduhan menggigit seorang anggota polis dan menghalangnya daripada menjalankan tugas.

Walaubagaimanapun mahkamah telah membenarkan penangguhan hukumanan tersebut untuk membolehkan Tian Chua membuat rayuan.

Jika Tian Chua gagal dalam rayuannya terhadap hukuman tersebut, maka beliau akan hilang kelayakan sebagai Ahli Parlimen Batu. (sumber

-UnReportedNews™®

2 comments:

  1. Is this the calibre of a high ranking leader of PR/PKR or what-so-ever? No class at all! Anyway, serve him right for his dirty loudmouth and hopefully he'll be dumped in the dungeon for a long-long time or perhaps hanged in the gallows for high treason.

    ReplyDelete
  2. Harap cepat cina bintang tiga ni. .....masuk neraka. GO TO HELL LA LU

    ReplyDelete

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List