Monday 17 September 2012

PAKATAN HARAM “KURANG AJAR” PADA TYT SARAWAK PULAK?

-NAMPAK SANGAT PUAK HARAM NI DESPRATE SANGAT..MENGETAHUI MEREKA SUKAR MENDAPAT SOKONGAN DI SEMENANJUNG , MEREKA CUBA MERACUNI FIKIRAN RAKYAT SARAWAK DI HARI MALAYSIA, PADA MASA YANG SAMA TYT SARAWAK SEDANG MERASMIKAN PENUTUPAN SARAWAK REGATTA..BOLEH BALIK LU ORANG PAKATAN! KEKEKE!-
Nama-nama besar seperti Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang, Abdul Hadi Awang, Khalid Ibrahim dan Azmin Ali bergabung dengan beberapa orang pembangkang tempatan dan berkempen di Sarawak pada tanggal 16hb September bersamaan Hari Malaysia semalam.

Jelas mereka menampakkan kekurangan hajar tidak menghormati TYT Sarawak Tun Datuk Patinggi Abang Haji Muhammad Salahudin yang merasmikan penutupan Sarawak Regatta pada hari dan waktu yang sama.

Mereka dikatakan berkumpul di sebuah hotel membuat acara mereka sendiri kira-kira tiga kilometer dari Tebingan Waterfront Kuching di Sarawak di mana TYT berada.

Kok pembangkang tempatan pun sama bangang macam dier orang sebab tidak memberitahu akan kepentingan Hari Regatta Sarawak buat rakyat Sarawak ataupun mereka ini sengaja buat-buat bodoh!

Maaf Bang Anu dan Assmin, kami di Sarawak masih ingat akan “filem biru” kalian, LKS dengan sifat “komunisme” beliau, Abdul Hadi dengan keceluparan mulutnya mengenai “cawat” dan Khalid Gagap dengan kes-kes “penyalahgunaan kuasa” MB di Selangor.

Orang-orang desperado macam ni takde kelas lah nak mengajar orang Sarawak menguruskan pengurusan negeri. Lu orang boleh balik lah!

-UnReportedNews™®



No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List