Friday 10 August 2012

NAK JADI EXCO DAP, NOH OMAR KENA FITNAH

-ADUN SEKINCHAN OTAK UDANG DIKATAKAN MENGFITNAH NOH OMAR GARA-GARA MAHU "MEMANCING" JAWATAN EXCO DAP .. DESPERADO BETUL MANGKUK HAYUN SEKOR NI .. MEMANG DASAR KEPALA HOTAK KOMUNIS .. KEKEKE!-

Memancing Jawatan Exco. Itu yang sedang diusahakan ADUN DAP Sekinchan, Ng Suee Lim yang kini sedang 'berusaha keras' mencipta isu menyerang Pemimpin BN Selangor.

Apa yang diharapkan 'kecemerlangan' dia dalam menanam persepsi baru terhadap rakyat Negeri tersebut mampu diberi ganjaran Exco di masa akan datang.

Akan tetapi, tuduhan dan serangan secara terus terhadap Noh Omar benar2 tidak mengikut 'kronologi' sepatutnya.

Menggunakan tiket 'Projek Udang', nampak gayanya serangan beliau membuktikan perang psywar yang digunakan bakal membunuh dirinya sendiri.

Mungkin akal tidak diguna. Otak dia agak kecil laksana Udang.

Mungkin dengan cara ini Ng bakal dilihat berpotensi merampas jawatan Exco yang dipegang Ronnie Liu setelah ada usaha dari pihak DAP Negeri pimpinan Teresa Kok mahu mencantas Ronnie dari Negeri tersebut.

Noh Omar menjawab tuduhan tersebut mengulangi bahawa beliau tidak terlibat mengusahakan projek udang di Tanjung Karang seperti didakwa DAP.

Menurutnya, jawapan yang diberikan pengarah Syarikat Pristine Agrofood dalam reaksi segera kepada dakwaan terbaru DAP membuktikan beliau hanya menyewakan tanah miliknya dan bukan mengusahakan projek udang itu.

"Jawapan saya sama seperti yang dijelaskan (Pristine Agrofood) dalam Malaysiakini pagi tadi. Semuanya jelas saya cuma menyewakan tanah sahaja kepada syarikat itu dan tidak terlibat mengusahakan projek udang tersebut," kata beliau kepada media pada satu Majlis malam tadi.


"Saya nasihatkan beliau supaya tengok-tengok dahulu projek kondominium di Sekinchan," kata2 'hint' Noh Omar buat Ng meronta2 minta tolong Anwar.

Sumber: Gelombang Rakyat

-UnReportedNews™®



No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List