Sunday 15 September 2013

ENAM TAHUN MENUNGGU JANJI ANWAR IBRAHIM!

-JENUH MENANTI JANJI BANG NON NIH! JIKA ADA ANAK YANG LAHIR DAH DUA TAHUN MASUK KELAS TADIKA! JOM KITA MEMPERINGATI ENAM TAHUN JANJI ANWAR NAK JADI PM PADA TARIKH KERAMAT 16 SEPTEMBER! KEKEKE!!!-

Rakaman video di bawah dimuat turun pada 23 Oktober 2008 iaitu 38 hari selepas kegagalan Datuk Seri Anwar Ibrahim mengotakan janjinya untuk membentuk kerajaan baru dan menjadi Perdana Menteri yang baharu pada 16 September 2008.

“Saya bercakap dengan yakin kerana ada kawan-kawan Sabah, Sarawak dan UMNO yang menghubungi saya. Mereka mengatakan, ‘Anwar, please count me in!’, sebab itu saya yakin, sekarang kita ada 82 kerusi parlimen, itu rasminya..

(Lalu disahut para penyokongnya, dengan berkata, “yang tak rasmi ?”)

“Rasmi, 82 (kerusi),” kata Anwar. Disahut penyokongnya, “Yang tak rasmi ?”

“Tidak rasmi….”kata Anwar sambil tersenyum dan menambah, “Cukup !” sambil mengangkat tangan dan berkata, “bagi tempoh kita sedikit, kalau tidak Mei (2008), Jun (2008), kalau tidak Jun, Julai (2008), kalau tidak Julai, Ogos (2008), dan tunggu waktunya, kita masuk..”, katanya dalam ceramah di Padang Kelab Sultan Sulaiman, Kg Baru, Kuala Lumpur pada 14 April 2008.

Ikutilah rakaman kompilasi janji-janji Anwar dari 14 April 2008 hingga 13 Oktober 2008…



(sumber

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List