Saturday 7 April 2012

HADI AWANG PAKAI CAWAT MOHON MAAF RAKYAT SARAWAK?

-PAKCIK HADI & PAS MASIH INGAT KAH PENGHINAAN INI TERHADAP RAKYAT SARAWAK TAK? HAAA..CUBE CER..CUBE CER..CUBE CER..CAMNE NAK SETTLE? KO PAKAILAH CAWAT & MINTAK MAAF KAT ORANG SEKELILING PADANG MERDEKA KAT KUCHING NI..ADA BERANI KA?-


Timbalan Speaker Parlimen Malaysia Datuk Dr Haji Wan Junaidi Tuanku Jaafar menyifatkan rancangan PAS untuk meletakkan calon bukan Islam dalam Pilihan Raya Umum ke-13 yang akan datang adalah tidak konsisten dengan perinsip asal PAS.

"Ia sebenarnya menunjukkan betapa terdesaknya pembangkang adan mereka sanggup mengambil keputusan bertentangan dengan prinsip mereka (PAS) iaitu melantik seorang bukan Islam untuk mewakili sebuah parti berasakan Islam."

BISIK PANTAK PAI? 
(ADA TATOO GAK PAKCIK?)
Junaidi yang juga Ahli Parlimen Santubong berkata demikian dalam ucapannya semasa program "Sarapan Pagi dengan masyarakat" di Kampung Bintawa Tengah di Petra Jaya dekat bandaraya Kuching di sini awal pagi tadi.

"Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang pernah berkata bahawa mereka yang bukan Islam tidak akan mewakili PAS dan di samping itu, saya percaya rakyat Sarawak masih :kecill-hati” dengan kenyataan  Abdul Hadi Awang yang “orang Sarawak masih bercawat” suatu ketika dahulu ketika PAS kalah teruk di Sarawak.”

Semasa program, Junaidi turut menyampaikan RM715,000 untuk pelbagai longkang sehingga projek-penggredan dan menaik taraf kemudahan masjid di Kampung Bintawa.

Turut hadir pada program ialah Pemanca Rashidi Junai, Penghulu Kampung Bintawa Hairi Siri dan lain-lain tetamu kehormat.

PS: Aku rase PAS ni berniat nak ambik ati orang Sarawak pasal kes cawat ari tuh? KORANG boleh luper tapi aku & SELURUH RAKYAT SARAWAK takkan lupe sampai bila-bila! Haa..dengar tu APAI HADI? "DAH SEDIAKA ENDAK CAWAT NUAN HADI?" terjemahaan-Dah sedia kah cawat kamu Hadi?, Makan boleh sebarang makan asalkan tiada pantang-larang, tapi, Cakap tak boleh sebarang cakap apatah lagi menghina anak Bumi Kenyalang!

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List