Sunday 21 February 2016

Chong Chieng Jen Dihentam Pada "Pertemuan Rahsia" Pakatan?

 
Satu pertemuan rahsia di antara PAS, PKR, DAP dan Amanah mengenai perundingan kerusi pada PRN11 Sarawak telah berlangsung di Kuala Lumpur baru-baru ini.
 
Lokasi pertemuan tersebut tidak didedahkan namun difahamkan, agenda utama pertemuan tersebut adalah untuk mendamaikan persengketaan diantara PKR dan DAP Sarawak.
 
Sumber dalaman mendedahkan Pengerusi DAP Sarawak Chong Chieng Jen teleh "dihentam" dengan teruk oleh pemimpin PKR dan Amanah dalam pertemuan tersebut.
 
 
Chong juga dikatakan didalam keadaan yang terkelu tidak terkata apabila dipersoalkan oleh pemimpin PKR Sarawak dihadapan semua yang hadir pada pertemuan berkenaan.
 
Ianya berpunca dari kedegilan dan kesombongan Chong dan DAP Sarawak terhadap pertindihan dan perebutan kerusi diantara PKR dan DAP.
 
Sumber juga menyatakan, semua yang hadir bersetuju yang Chong lah yang telah "menyerang" Baru Bian/PKR Sarawak menerusi media biarpun Baru Bian memilih untuk tidak memberi sebarang respon ke atas serangan berkenaan.
 
Jelas, kesombongan Chong dan DAP kerana memiliki kerusi pembangkang paling banyak di Sarawak telah membuat mereka berani untuk menindas rakan sepakatan mereka sendiri.
 
Kita tunggu dan lihat sama ada Chong dan DAP Sarawak akan akur dengan keputusan pertemuan rahsia tersebut atau sebaliknya. -UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List