Thursday 11 December 2014

Gila Atau Apa? Kewujudan "Pesta Merogol" Di India


ASSAM: Tahukah anda terdapat satu Pesta Merogol di adakan setiap tahun di Daerah Assam, India di mana penduduk-penduduk lelaki dibolehkan merogol mana-mana kanak-kanak atau gadis yang berusia diantara 7 hingga 16-tahun? (Baca sepenuhnya)

Menurut seorang ketua komunti Assam Madhuban Ahluwalia, yang juga mengetuai pesta tersebut, ia (Pesta Merogol) adalah salah satu tradisi lama yang menjangkau ribuan tahun dan ianya adalah amat penting.

"Kami "merogol" agar kejahatan keluar dari tubuh gadis-gadis tersebut atau sebaliknya, mereka (gadis-gadis yang dirogol) akan menipu kami dan kami terpaksa membunuh mereka, jadi, ia adalah situasi menang-menang bagi kedua pihak."

Menurut Madhuban, Pesta Merogol wujud dan bermula sejak 43 Masihi lagi apabila Baalkrishan Tamil Nadu merogol setiap penduduk di Kampung Doomdooma.

Kejadian inilah yang kononnya dijadikan tradisi semenjak itu dan diperingati pada setiap tahun, malah, sebuah tropi "Baalkrishan" akan di beri kepada perogol yang paling banyak merogol! (Baca sepenuhnya)

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List