Friday 24 October 2014

Apa Je Setakat Pegang Anjing Tu, Meliwat Pun Sanggup


Aku heranlah si Anwar Ibrahim bagaikan sudah tiada pedoman lagi sehinggakan bab hukum-syarak pun beliau dah stat main spin-spin dah.

Mungkin dier neves kot sebab hari "penghakiman buat dirinya" pada 28 Oktober ini berkaitan kes meliwat Saiful Bukhari semakin rapat so dier main belasah je semua untuk mencarik sokongan.  

Terbaru, beliau kelihatan agak merapu semasa berucap pada himpunan Rakyat Hakim Negara yang dihadiri oleh lebih kurang 500 hadirin di Seberang Jaya semalam.

Nuar Brahim seolah-olah memandang enteng mengenai hukum syarak memegang anjing.

"Apa susahnya nak sentuh anjing, lepas sentuh samaklah .. kalau takut nak sentuh anjing macam mana nak sentuh Lim Guan Eng," katanya.

“Dia peluk saya bila kami bertemu maka adakah perlu saya samak selepas itu?,” kata Anwar lagi.

Kalau mengikut pemahaman Nuar Brahim berkaitan dengan hukum haram dan halal, kalau macam tu, selepas makan daging babi, telan jer tanah kuning nak menyamakkan perut .. tak gitu?

Hah, dalam aku kesyokkan berbincang dengan rakan-rakan aku, tetibe jer sorang member aku selambe je berkata, "Ala, apa je setakat memegang anjing tu, meliwat pon dier sanggup." 

Ye tak ye kan, sedangkan membuat penetrasi empat inci ke dalam tubuh kaum sejenis menerusi lubang najis pun dier sanggup buat kerana nafsu tanpa rasa takut dilaknati dan dihukumi Allah apatah lagi hukuman memegang seekor anjing yang beliau samakan macam Guan Eng ... kahkahkah.

-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List