Monday 25 August 2014

ISU MB SELANGOR: SEKEJAP BERIA BENAR, SEKEJAP TIDAK .. ENTAH APA-APA LAH PAS NIH ...


Ketika PKR mengharap sentuhan kasih dari parti PAS, namun sekali lagi PAS membuat keputusan bercanggah dengan impian PKR yang ingin melihat isteri Ketua Umum parti itu bertahta sebagai Menteri Besar Selangor.

Tidak cukup dengan isu 13 ADUN PAS Selangor yang tidak menandatangani surat akuan bersumpah menyokong Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon MB yang baharu menggantikan Tan Sri Khalid.

Sebaliknya PAS hari ini menyatakan keputusan sebulat suara parti itu akan menyerahkan isu pelantikan Menteri Besar Selangor yang baharu kepada Sultan Selangor.

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata mesyuarat Jawatankuasa Kerja PAS Pusat bersetuju menyerahkan kepada perkenan dan kebijaksanaan Sultan Selangor dalam menentukan (memilih individu bagi ) jawatan menteri besar Selangor. (berita selanjutnya, klik di sini


-UnReportedNews™®

No comments:

Post a Comment

You can comment whatever you want here but UnReportedNews™® will not be responsible if in the occasion that any legal action are to be taken on the person commenting in by other parties. :)

-UnReportedNews™®

UnReportedNews™® Hot Sizzling Malaysian Counterparts List